اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در مشهد

سامانه ارتباط مردمی، دولتمردان را مردم‌مدار می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در مشهد در نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از ارکان نظام اداری و اجرایی یک کشور اسلامی است.

سامانه ارتباط مردمی، دولتمردان را مردم‌مدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هاشم غرقی در نشست با مسئولان و مدیران اجرایی شرکت‌کننده در جشنواره خدمت در مشهد افزود: سامت کانال ارتباطی مردم با نهادهای اجرایی کشور با 4 ویژگی جذابیت، جامعیت، سادگی و اختصار است.

غرقی در ادامه با معرفی بسته‌های آموزشی مصوب دولت افزود: تاکنون در حوزه آموزش 31 بسته به تصویب رسیده و 10 جلد کتاب اختصاصی در حوزه مدیریت دولتی تصویب شده است، به علاوه سامانه نظارتی دولت به منظور بررسی عملکرد مدیران استانها طراحی شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در مشهد خاطرنشان کرد: این برنامه در قالب یک نرم‌افزار جامع، تدوین شده و امکان بررسی جزئیات پیشنهادات مردم را برای مدیران دستگاههای اجرایی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این سامانه، سبب مردم‌مداری مسئولان نهادهای اجرایی کشور می‌شود، افزود: نقطه تکمیل این طرح را می‌توان در نظر گرفتن یک شماره تلفن برای برقراری ارتباط  مردم با رئیس جمهور دانست.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول