اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشتخوار خبر داد

اجرای صددرصدی مصوبات دولت در رشتخوار

خبرگزاری فارس: فرماندار رشتخوار گفت: تمام 15 مصوبه دولت در دوره‌های اول، دوم و سوم سفرهای استانی به خراسان رضوی در این شهرستان به پایان رسیده است.

اجرای صددرصدی مصوبات دولت در رشتخوار

به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، هاشمی جنگی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: سالن ورزشی بانوان شهر جنگل، سالن ورزشی سنگان، طرح مطالعاتی کنارگذر رشتخوار که عملیات اجرایی آن آغاز شده، احداث چند خانه عالم و نیز چندین زمین ورزشی روباز از جمله این 15 طرح است.

فرماندار رشتخوار تأکید کرد: احداث ورزشگاه 1200 نفری در مرکز شهر، آبرسانی به شهر جنگل، تکمیل طرح مسکن مهر در شهرستان برخی از نیازهای عمرانی شهرستان می‌باشد که امیدواریم تصمیمات لازم برای اجرایی آنها از سوی هیئت دولت اتخاذ شود.

وی از برگزاری جشن ریشه‌کنی بیکاری در آینده نزدیک خبر داد و افزود:‌در سفر آتی وزیر نیرو ضمن افتتاح چند پروژه سایر پیشنهادات برای تسریع در عمران شهرستان ارائه می‌شود.

فرماندار رشتخوار تأکید کرد: بیمارستان 24تختخوابی شهر رشتخوار و 100 هکتار از اراضی آبیاری تحت فشار به نیابت از کل زمین‌های قرار گرفته در این طرح بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح توسط وزیر نیرو است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول