اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی ستاد سوخت کشور خبر داد

اجرای کامل مصوبات سوختی در سفرهای استانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی حمل ونقل برون‌شهری ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: مصوبات هیئت دولت در 99 سفر استانی در حوزه حمل و نقل و سوخت به طور کامل اجرا شده است.

اجرای کامل مصوبات سوختی در سفرهای استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد احدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یک صد سفر با عنوان جشنواره خدمت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: از جمله مصوبات سفرهای استانی در بخش حمل و نقل و سوخت افزایش جایگاه‌های CNG و دوگانه‌سوز شدن اتومبیل‌ها و افزایش قیمت نفت،‌ گاز و بنزین است.

مدیر بازرسی حمل و نقل برون شهری ستاد مدیریت حمل و نقل کشور افزود: در دو ماه آینده با مدیریت مدبرانه رئیس جمهور این مسائل رفع می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری صورت گرفته این طرح درباره حقوق مصرف کننده افزود: براساس پیش‌بینی ما می‌بایست قیمت اجزای دیگر اتومبیل از جمله لاستیک و دیگر قطعات ارزان می‌شد تا جبران هزینه سوخت شود که متاسفانه این امر عملی نشد.

مدیر بازرسی حمل و نقل برون شهری ستاد مدیریت حمل و نقل کشور یادآور شد: این امر باعث شد تا افزایش قیمت سوخت، قیمت حمل و نقل و بار را نیز افزایش دهد که تاثیر زیادی بر حمل و نقل برون شهری در کشور داشت.

احدی در پایان با تاکید بر مثبت بودن اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: طرح هدفمندی یارانه‌ها یک جراحی اقتصادی مدبرانه است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول