اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر آلمان در ایران:

واقعیت زیبای ایران را در افکار عمومی آلمان نشان می‌دهم / رسانه‌های غربی سیاه‌نمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: سفیر آلمان در ایران گفت: تلاش می‌کنیم واقعیت‌های ایران را در افکار عمومی آلمانی‌ها ترسیم کنیم و به طور حتم خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند.

واقعیت زیبای ایران را در افکار عمومی آلمان نشان می‌دهم / رسانه‌های غربی سیاه‌نمایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برند اربل ظهر امروز در دیدار با شهردار اصفهان با بیان اینکه مدتی که به ایران سفر کردم متوجه تفاوت شرایط واقعی جامعه ایران با تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی رسانه‌های غربی شدم، اظهار داشت: در ایران باورها و واقعیت‌ها هم‌خوانی ندارند به طوریکه باورها و واقعیت‌ها تفاوت فاحشی دارد.

وی تاکید کرد: باید به تنویر افکار عمومی، شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌ها پرداخت و با سفر 48 ساعته به این کشور می‌توان واقعیت‌ها را احساس کرد.

سفیر آلمان در ایران با انتقاد از اینکه ترسیم از ایران در کشورهای خارجی به خصوص غربی اشتباه است، اظهار داشت: لازم است به مردم آلمان نشان داد که واقعیت‌ها در ایران چیزی به غیر از این است که رسانه‌ها به آن می‌پردازند.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل سفر من به ایران این بود که برخی حقایق را از نزدیک مشاهده کنم و به واقعیت جامعه ایران پی ببرم.

اربل ادامه داد: هرکسی که به ایران در شرایط فعلی سفر کند، برگ برنده‌ای از واقعیت‌ها را به دست می‌آورد، البته خواهرخواندگی نقش محوری در این زمینه ایفا می‌کند و وظیفه خطیری بر عهده دارد.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم واقعیت‌های ایران را در افکار عمومی آلمانی‌ها ترسیم کنیم و به طور حتم خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند.

سفیر آلمان در ایران با اشاره به اینکه برقراری رابطه خواهرخواندگی میان فرایبورگ و اصفهان نخستین ارتباط خواهرخواندگی میان یک شهر آلمانی و یک شهر ایرانی محسوب می‌شود، گفت: اصفهان مهم‌ترین خواهرخوانده فرایبورگ است.

وی مودت و صمیمیت مردم کشورمان را با توجه به سیاه نمایی‌هایی که از این کشور در رسانه‌های غربی می‌شود سبب شرمساری خود دانست و اظهار داشت: باید سعی شود حداقل تصویر نادرستی که از کشور جمهوری اسلامی در آلمان ترسیم شده را تصحیح کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول