اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

احتکار، گران‏‌فروشی و کم‏‌فروشی در دماوند کنترل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند از قطع دست سودجویان با کنترل احتکار، گران‏‌فروشی و کم‏‌فروشی در این شهرستان با اقدامی ضربتی خبر داد.

احتکار، گران‏‌فروشی و کم‏‌فروشی در دماوند کنترل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏‌فرزاد عصر امروز در جمع شماری از مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: یکی از مهم‏ترین مباحث هفته گذشته کشور، نوسانات قیمت برخی کالاهای اساسی بود.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی سودجویان در این زمینه قصد سوءاستفاده از شرایط موجود را داشتند که با اقدام دولت، اهداف منفعت‏‌طلبانه آنها ابتر ماند.

قاسمی‏‌فرزاد اضافه کرد: در شهرستان دماوند نیز به تبع استان تهران و کشور کارگروهی ویژه متشکل از مسئولانی نظیر اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و نیروی انتظامی ایجاد شد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این کارگروه به صورت ضربتی مباحثی نظیر گران‏‌فروشی، کم‏‌فروشی و احتکار را در سطح شهرستان دماوند تحت کنترل خود گرفت.

* برگزاری نمایشگاه‏‌های عرضه مستقیم کالا در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از برپایی نمایشگاه‏‌های متعدد عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف این شهرستان در راستای مقابله با گران‌فروشی و تأمین رفاه حال عمومی خبر داد.

قاسمی‏‌فرزاد تصریح کرد: نمایشگاه‏‌های عرضه مستقیم کالا با کوتاهی دست واسطه‏‌گران به شکل مؤثری در کاهش بهای کالاهای اساسی ایفای نقش می‏‌کند.

* ضرورت پیگیری مصوبات شورای اداری دماوند

قاسمی‏‌فرزاد همه مسئولان و مدیران دستگاه‏‌های عمرانی و خدماتی شهرستان دماوند را به پیگیری دقیق مصوبات شورای اداری شهرستان دماوند ملزم کرد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: این مهم از سوی معاونان فرمانداری شهرستان دماوند و بخشداری‏‌های مرکزی و رودهن پیگیری می‏‌شود.

وی اضافه کرد: نتیجه این پیگیری‏‌ها، گزارش اقدامات مدیران دستگاه‏‌های مختلف در انتهای سال و دخالت آن در ارزیابی‏‌های عملکردی است.

قاسمی‏‌فرزاد از تهیه مجموعه اقدامات سال گذشته دستگاه‏‌های دولتی دماوند در زمینه‏‌های مختلف عمرانی و اجتماعی و ارسال آن به استانداری تهران خبر داد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: نهادهایی که نسبت به ارسال این گزارش‏ کار اقدام نکنند، در ارزیابی‏‌های آینده از این نوع اقدام آنها به عنوان یک نقصان یاد می‏‌ شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول