اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

جریمه 1.4 میلیارد ریالی اصناف متخلف در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در فروردین ماه سال 91 متخلفان سه بخش کالا، قاچاق و بهداشت و دارو افزون بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

جریمه 1.4 میلیارد ریالی اصناف متخلف در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود اسماعیلی نراقی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عرضه دارو بدون حضور مسئول فنی داروخانه از مشکلات کنونی جامعه ایران است.

وی با بیان اینکه توزیع و فروش دارو بسیار حائز اهمیت است، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی استان نیز جرائم بسیار سنگینی را برای این‌گونه تخلفات در نظر گرفته است، بر همین اساس داروخانه‌های متخلف جریمه و در صورت تداوم تخلف داروخانه تعطیل خواهد شد.

اسماعیلی نراقی افزود: در حال حاضر افزون بر 80 عنوان تخلف در حوزه تخلفات دارو، درمان، بهداشت در صلاحیت بررسی و اعمال نظارت تعزیرات حکومتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صلاحیت عمده و اصلی تعزیرات حکومتی در سه بخش رسیدگی به تخلفات، موضوع کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و رسیدگی به تخلفات بهداشت، درمان و دارو است.

وی ادامه داد: از آنجا که عمده‌ترین فعالیت مردم این استان در بخش دام و طیور است، تعزیرات حکومتی باید توجه ویژه‌ای در بخش بهداشت دام و طیور داشته باشیم.

اسماعیلی نراقی به ارسال پرونده‌های تخلفات بهداشتی به شوراهای حل اختلاف اشاره و گفت: شوراهای حل اختلاف هیچ‌گونه حق و وظیفه رسیدگی به تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی را ندارند.

مدیرکل تعزیرات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در فروردین‌ماه سال 91 افزون بر 560 فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان بررسی که از این تعداد  322 پرونده مختومه و 275 پرونده نیز اجرایی و بایگانی شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع متخلفان سه بخش کالا، قاچاق و بهداشت و دارو افزون بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول