اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس خبر داد

برخورد با اصناف متخلف در فردوس

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان فردوس از برخورد با اصناف متخلف در این شهرستان خبر داد.

برخورد با اصناف متخلف در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی در شهرستان فردوس اظهار داشت: توجه به امور فرهنگی در اولویت همه امور است و باید با افرادی که قصد توهین به فرهنگ منطقه را دارند برخورد جدی شود.

وی گفت: باید با اصنافی که مانکن‌هایی با پوشش نامناسب در معرض دید قرار می‌دهند برخورد شود چرا که نمایش این‌گونه مانکن‌ها زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

معاون فرماندار فردوس افزود: ممنوعیت فروش البسه با مارک‌های غربی دارای تصاویر ضد فرهنگی، عدم نمایش البسه زیر زنانه در معرض دید عموم و فروش البسه زیر زنانه توسط متصدی مرد از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه اصناف پوشاک قرار گیرد.

جوان بر رعایت حجاب و عفاف در ادارات و همچنین مدارس تأکید و تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ حجاب پرسنل زن ادارات و معلمان باید حجاب خود را حفظ تا الگویی برای سایر افراد باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس نیز گفت: بعضی از مربیان مدارس از دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی تحقیقاتی را می‌خواهند که برای پاسخ آن باید به سراغ اینترنت بروند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مرادی به وجود سایت‌ها و مطالب نامناسب در فضای اینترنت اشاره کرد و افزود: ممکن است دانش‌آموز برای تهیه تحقیق خود به جواب دست پیدا کند ولی در کنار آن به سراغ سایت‌های مختلفی نیز رفته است و این مسئله زمینه‌ساز بروز ناهنجاری‌های اخلاقی در وی می‌شود.

وی تصریح کرد: باید از دادن تحقیقات اینترنتی به دانش‌آموزان دوره ابتدایی پرهیز کرد و یا در محل آموزشگاه با نظارت مربیان اینترنت در اختیار آنان قرار داده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس خواستار برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در این شهرستان شد و بر ترویج این فرهنگ نیز تأکید کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول