اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 400 میلیون ریال

10 طرح کشاورزی در کرمان تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: 10 طرح با اعتبار 400 میلیون ریال در کارگروه کشاورزی شهرستان کرمان به تصویب رسیده است.

10 طرح کشاورزی در کرمان تصویب شد

بهنام سعیدی روز گذشته در حاشیه پنجمین جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای نامگذاری سال جدید با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از ابتدای سال جاری تاکنون پنج جلسه کارگروه کشاورزی در شهرستان با هدف توسعه بخش کشاورزی و دامپروری تشکیل شده است.

وی با اشاره به ضرورت رونق بخش کشاورزی و تأثیر آن بر پیشرفت اقتصادی اذعان داشت: اعتبار مناسبی از سوی دولت برای حمایت از طرح‌های خوداشتغالی و اشتغالزایی در زمینه کشاورزی اختصاص یافته است.

سعیدی خاطر نشان کرد: متقاضیان باید با مراجعه به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات و با مراجعه به ادارات جهادکشاورزی در بخش‌ها و شهرستان کرمان طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه و هر نفر حداکثر تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد هفت درصد دریافت کند.

فرماندار کرمان بیان داشت: در صورتی که طرح اعتبار بیشتری نیاز داشته باشد به منظور تصویب نهایی به کارگروه استان ارجاع داده می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون 2 هزار و 300 نفر از متقاضیان و فارغ‌التحصیلان کشاورزی استان کرمان در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند که 500 مورد آن مربوط به شهرستان کرمان است.

سعیدی عنوان کرد: تاکنون 10 طرح با اعتبار 400 میلیون ریال در کارگروه کشاورزی شهرستان کرمان به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول