اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی اعلام کرد

تکمیل زنجیره‌های صنعتی در صنایع پایین دستی مهم‌ترین برنامه‌های پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل پارس جنوبی گفت: تکمیل زنجیره‌های صنعتی در صنایع پایین دستی از مهم‌ترین برنامه‌های پارس جنوبی است.

تکمیل زنجیره‌های صنعتی در صنایع پایین دستی مهم‌ترین برنامه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری صبح امروز در نشست کارگروه ویژه صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور در سالن همایش‌های خلیج فارس در عسلویه اظهار داشت: این نشست با هدف تقویت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و به منظور کمک به توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در استان بوشهر به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شده است.

وی با تبریک میلاد دخت نبی اکرم(ص) و روز زن به بیان پتانسیل‌های موجود در منطقه ویژه پارس و استان بوشهر در حوزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی صنایع پایین دستی و تکمیلی پتروشیمی پرداخت و افزود: پارس جنوبی ظرفیت‌های بالایی برای رشد و توسعه بیشتر دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خاطر نشان کرد: وجود زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های کافی و متعدد از مهم‌ترین مؤلفه‌های حمایتی در این منطقه از سرمایه‌گذاران است.

نصوری گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه گسترش فعالیت‌های صنایع پایین دستی و به منظور فراهم آوردن و تسهیل شرایط لازم برای حضور بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان داخلی شرایط مناسبی در حوزه گسترش راه‌های ارتباطی، فرودگاه، مجتمع خدمات بندری و اسکله‌ها، تامین و انتقال خوراک و مواد اولیه موردنیاز صنایع پیش‌بینی و فراهم شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در این مسیر با سرلوحه قرار دادن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های بلندی برداریم.

نصوری وجود شهرک‌های صنعتی متعدد در استان بوشهر را یکی دیگر از پتانسیل‌های لازم برای گسترش و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان بوشهر برشمرد و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در راستای اشتغالزایی محیط پیرامونی پارس جنوبی و پارس شمالی تکمیل زنجیره‌های صنعتی در صنایع پایین دستی و پتروشیمی است.

وی بیان کرد: با تشکیل این کارگروه امید آن می‌رود با سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی همجوار با صنایع نفت و گاز در شهرستان‌های پیرامونی این مناطق بتوانیم در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این مناطق نقش‌آفرین باشیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول