اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری قزوین:

نقشه ایستگاه‌های هفت‌گانه آتش‌نشانی قزوین تهیه شد

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: با توجه به ضرورت تهیه نقشه مربوط به ایستگاه‌های آتش‌نشانی، این نقشه به همت معاونت معماری و شهرسازی شهرداری قزوین و در اداره GIS این حوزه تهیه شد.

نقشه ایستگاه‌های هفت‌گانه آتش‌نشانی قزوین تهیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین فرزانه نظری‌پور با بیان اینکه این اقدام به منظور کنترل، حفاظت و پیشگیری شهر از بروز حوادث احتمالی مانند آتش‌سوزی و انفجار صورت گرفته، اظهار کرد: این نقشه برای ایستگاه‌های هفت‌گانه آتش‌نشانی شهر قزوین تهیه و محدوده و موقعیت هر یک از ایستگاه‌ها، موقعیت شیرهای هیدرانت، مساحت ایستگاه‌ها و ... در آن مشخص شده است.

نظری‌پور با اشاره به این مطلب که موقعیت و محدوده مذکور با توجه به مختصات utm و طی دو هفته انجام شده، تصریح کرد: ایستگاه مینودر؛ محلات مینودر، کوثر و ایستگاه پونک محلات پونک، جانبازان و ملاصدرا را زیر پوشش می‌دهند.

وی اضافه کرد: ایستگاه غیاث‌آباد مربوط به شهرک عارف، محلات غیاث‌آباد و ضلع غربی بلوار پاستور، هادی‌آباد و حیدری می‌باشد و ایستگاه شهید بابایی مربوط به محلات دانشگاه، باقرآباد، شهر ولایت، پادگان، عارف، بلوار، خیام شمالی و فردوسی تا تقاطع بوعلی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین اعلام کرد: ایستگاه نواب شامل؛ محلات نواب شمالی، سعدی، عبید زاکان و دادگستری می‌شود و ایستگاه مولوی محلات؛ بازار، مولوی، منتظری، ضلع غرب خیابان شهدا، امامزاده حسین(ع)، خیابان اصفهان، دوراه همدان و شیشه‌چی را در بر می‌گیرد و در نهایت ایستگاه باغ دبیر شامل محلات؛ توحید، ولی عصر، خیابان شهرداری و خیام جنوبی، باغ دبیر، تهران قدیم، ضلع شرق خیابان شهدا، راه ری و راه آهن است.

وی همچنین تشریح کرد: نقشه از ابزاری است که در حوزه‌های مختلف شهری می‌توان از آن استفاده کرد و تهیه این نقشه در سرعت عمل آتش‌نشانان و اقدامات  پیشگیرانه آنها در جلوگیری و کاهش حوادث و خطرات احتمالی تأثیر زیادی دارد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول