اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن صورت می‌گیرد

برگزاری سومین نمایشگاه صنایع دستی، هنری و غذایی در آمل

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن سومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی، هنری و غذایی در آمل برگزار می‌شود.

برگزاری سومین نمایشگاه صنایع دستی، هنری و غذایی در آمل

صدیقه حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: سومین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی، آثار هنری و مواد غذایی بانوان آملی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و ولادت حضرت زهرا(س) شامگاه سه‌شنبه هفته جاری در پارک دهکده طلایی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف گسترده این نمایشگاه یادآور شد: در این نمایشگاه سعی داریم تا با اشاعه کارآفرینی، بانوان نمونه را گردهم آوریم البته اهداف دیگر این نمایشگاه نشان دادن عملکرد بانوان، شناسایی هنرهای متعدد بانوان، کارآفرینی و ترغیب برای کارهای موجود در منزل، نمودار کردن استعدادهای بالقوه و بالفعل کردن آنها است.

مشاور فرماندار آمل و کارشناس امور بانوان تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل برگزار خواهد شد که در آن 12 غرفه پیش‌بینی شده است.

حق‌شناس با اعلام اینکه زنان یکی از فعال‌ترین اقشار جامعه هستند که نقش آنها را نمی‌توان نادیده گرفت، ابراز داشت: زنان جامعه ما نیز با اشاعه عملکردهای‌شان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دینی نشان دادند که می‌توانند بازوان توانمندی برای پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری آمل در مورد غرفه‌های متعدد این نمایشگاه خاطرنشان کرد: غرفه‌های متعددی همچون ترشی‌جات، سفال و سرامیک، شیرینی‌جات سنتی و صنعتی دست‌ساخته بانوان، غذاهای سنتی، گلیم بافی، نقاشی، صنایع چوب و پرورش گل و گیاه در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند که پرورش توت فرنگی، ارایه بذرهای گیاهی برای فروش تدارک دیده شده است.

حق‌شناس با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: حدود 50 نفر از بانوان فعال آملی در برپایی این نمایشگاه فعالیت خواهند داشت.

وی اذعان داشت: دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه توحید، دانش‌آموزان و دانشجویان، زنان بی‌سرپرست، بدسرپرست و کارآفرینان نمونه آملی در این نمایشگاه فعالیت دارند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول