اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

30 مبلغ به شهرستان کنگان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: در ماه مبارک رمضان، تعداد 30 مبلغ به شهرستان کنگان اعزام می‌شوند.

30 مبلغ به شهرستان کنگان اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس در نشست مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: توجه به معنویات و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی باید در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن، تبلیغات اسلامی کنگان نقش بسیار خوبی داشت و برنامه‌ریزی شایسته‌ای انجام داد و کیفیت برنامه‌ها بسیار خوب برگزار شد.

فرماندار کنگان بر لزوم افزایش فضای معنوی در شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: در ماه رمضان بیش از 30 مبلغ به شهرستان کنگان اعزام می‌شوند که در کنار روحانیون و مبلغان بومی در امر تبلیغ دین اسلام تلاش می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز بیان کرد: تبلیغات اسلامی کنگان، امسال مانند سال‌های گذشته اقدام به جذب روحانی و مبلغ در ماه مبارک رمضان خواهد کرد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی اظهار داشت: طی جلسه‌ای با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت که در این اداره برگزار شد اعزام بیش از 30 روحانی در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفت.

وی با تقدیر از مسئولان کنگان در همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در سال جاری شاهد برپایی گفتمان‌های دینی و کرسی‌های آزاداندیشی بوده‌ایم که کیفیت بسیار مطلوبی داشته‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان اذعان داشت: برنامه‌ریزی لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسمات دینی در سال جاری در سطح مساجد و حسینیه‌های شهرستان انجام گرفته و برای افزایش محتوای گفتمان‌های دینی نیز تلاش زیادی انجام داده‌ایم.

اهرمی خاطر نشان کرد: در جنگ نرم دشمن باید نسبت به افزایش کمیت و کیفیت برنامه‌های فرهنگی و دینی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول