اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

برداشت 18 هزار هکتار از اراضی کشت گندم شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از برداشت محصول 18 هزار هکتار از اراضی زیر کشت گندم شهرستان شوش خبر داد.

برداشت 18 هزار هکتار از اراضی کشت گندم شوش

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در سال‌جاری در سطح شهرستان شوش بیش از 83 هزار هکتار زیر کشت گندم آبی رفته است که برداشت محصول در این اراضی از روزهای گذشته آغاز شده و تا کنون 18 هزار هکتار از این اراضی برداشت محصول شده است.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برداشت محصول گندم در این شهرستان افزود: در سال‌جاری کنترل افت برای کمباین‌های برداشت کننده گندم در سطح شهرستان شوش کلاس‌های آموزشی برگزار شده است و کمباین داران و کارشناسان ناظر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به برای رفع مشکلات احتمالی در این باره نیز تدابیری اندیشیده شده است، تأکید کرد: 23 گروه صحرایی کنترل افت محصول و تنظیم کمباین‌ها در سطح شهرستان تشکیل شده است که بر برداشت محصول گندم نظارت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای سهولت کار در مراکز خرید تعیین شده در سطح شهرستان شوش ماموران ناظر خرید گندم برای سیلوهای شوش تعیین شده است.

سعیدی‌نیا افزود: برداشت محصول گندم شهرستان شوش بیش از 40 روز به طول می‌انجامد و برای این کار بیش از 4 میلیون لیتر سوخت نیاز است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول