اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کمک‌های موردی کمیته امداد حالت مسکن دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های موردی این نهاد حالت مسکن دارد و برای درمان ریشه‌ای مشکلات مردم باید مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها برای توانمندسازی نیازمندان حاصل شود.

کمک‌های موردی کمیته امداد حالت مسکن دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی در بازدید از مرکز نگه‌داری کودکان عقب‌مانده زیر 14 سال حضرت ابوالفضل یاسوج با اشاره به نقش کمیته امداد در کاهش دردها و آلام مردم نیازمند اظهار کرد: کمک‌های کمیته امداد در جامعه حالت مسکن دارد ولی با مشارکت همگانی و سیاست توانمندسازی افراد می‌توان به درمان ریشه‌ای مشکلات جامعه امیدوار بود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: درمان دردهای جامعه باید از طریق خود جامعه، توانمند شدن افراد و حس مسئولیت‌شناسی و انجام وظیفه همه اقشار و نهادها برطرف شود نه با کمک‌های موردی و مستمری.

فرهادی تاکید کرد: اگر هر فرد، سازمان و یا نهادی بتواند گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان را برطرف کند بدون شک مشکلی در جامعه نخواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نباید برای برطرف شدن مشکلات نیازمندان و جامعه دست روی دست بگذاریم و تنها منتظر نهادهای حمایتی باشیم.

وی تصریح کرد: اگر به‌دنبال برطرف کردن ریشه‌ای مشکلات هستیم باید همه دستگاه‌ها و افراد در این امر با جدیت وارد شوند و برای این مهم تلاش کنند.

فرهادی افزود: دردها و رنج‌های هر فردی در این مملکت درد و رنج جامعه و همه ما است و نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن همه مؤمنین در برابر دیگران مسئول هستند و در یک جامعه همه مسائل و سرنوشت افراد به هم مرتبط است.

 

* برای تامین هزینه‌های معلولان ذهنی نیازمند همکاری همه مسئولان هستیم

مسئول مرکز نگه‌داری از کودکان عقب‌مانده ذهنی حضرت ابوالفضل عباس(ع) نیز در این بازدید گفت:‌ این مرکز 40 نفر از کودکان معلول زیر 14 سال را مراقبت می‌کند که برای انجام وظایف خود به برخی امکانات و کمک‌های مالی مسئولان نیازمندیم.

سحر دانشمند افزود: شش تا هفت نفر از این کودکان مجهول‌الهویه، 10 نفر فرزندان طلاق هستند که نگه‌داری و مراقبت از این افراد هزینه‌های بالایی دارد.

وی بیان داشت: مرکز حضرت ابوالفضل عباس(ع) به صورت نیمه خصوصی اداره می‌شود که بدون مشارکت و همکاری همه مسئولان قادر به انجام صحیح وظایف خود نخواهد بود.

دانشمند، کمبود تخت و مشکلات پوشاک را بخشی از مشکلات این مرکز دانست و خواستار کمک همه مسئولان و مدیران این استان شد.

به گزارش فارس، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از مرکز کودکان عقب‌مانده ذهنی مرکز ابوالفضل عباس (ع)یاسوج بازدید و دستور مساعدت مالی و پیگیری برخی مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

کمک 10 میلیون ریالی به هر یک از کودکان نگه‌داری شده و پرسنل این مرکز نمونه‌ای از این کمک‌ها بوده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول