اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

945 برنامه در هفته زن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان گفت: 945 برنامه در طول هفته زن در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

945 برنامه در هفته زن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی عصر امروز در حاشیه برگزاری مراسم روز زن اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌ها‌ی زندگی با تکیه بر فرهنگ و سنت‌های جامعه و جشن تسنیم از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه در این هفته از 200 زن استان تجلیل می‌شود، اظهار داشت: از زنان فعال اداری استان نیز در شورای اداری استان تقدیر می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان بیان داشت: کارگروه بانوان استان نیز با نام مطلع مهر برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود.

صیادی طرح مطلع مهر را با هدف ایجاد مهارت زندگی در راستای جلوگیری از طلاق‌های پنج سال اول ازدواج عنوان کرد و افزود: این طرح توسط شهرداری‌ها، بسیج محلات و دهیاری اطلاع‌رسانی می‌شود و بانوان می‌توانند با ثبت نام در این دوره‌های آموزشی این طرح شرکت کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان به اجرای طرح رحمت در استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در راستای حمایت از زنان پنج سال است که تشکیل شده و در دو بعد روانشناسی و احکام خانواده در ادارات و نهادهای عمومی زنان فعال است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول