اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشکده شهاب دانش قم

نمایشگاه دانشجویی کوثر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مسئول بانوان بسیج دانشجویی استان قم از افتتاح نمایشگاه کوثر در دانشکده شهاب دانش قم خبر داد.

نمایشگاه دانشجویی کوثر افتتاح شد

نرگس چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در دانشکده شهاب دانش به منظور گرامیداشت مقام زن اظهار داشت: این دهه با برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) آغاز شد و برنامه‌های ما در طول 10 روز با برنامه‌های متنوع در زمینه زن و خانواده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این دهه که توسط بسیج دانشجویی در حال اجراست، نمایشگاه کوثر است که امروز در این مرکز آموزشی افتتاح شد.

مسئول بانوان بسیج دانشجویی استان قم اضافه کرد: این نمایشگاه با همت دانشجویان بسیجی این دانشکده و با کمک نهادهای فرهنگی مانند جامعة الزهرا آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، مرکز مطالعات زنان حوزه علمیه و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه هشت غرفه مختلف با موضوعات متفاوت فعالیت دارند که در دو غرفه از آنها مشاوران متبحر در زمینه زن و خانواده و مسائل جوانان به پاسخگویی می‌پردازند.

چگینی ابراز داشت: در این جلسات مشاوره دانشجویان با ارائه مشکلات و پرسش‌های خود در مسائل مختلف از جمله موضوعات زنان و مسئله حجاب و عفاف، پاسخ‌ها را از زبان کارشناسان علوم دینی دریافت خواهند کرد.

وی گفت: دو غرفه از این نمایشگاه نیز به گروه جهادی دانشکده شهاب دانش قم که از گروه‌های جهادی بسیار موفق استان قم است اختصاص یافته و دانشجویان جهادی در این غرفه‌ها تجربیات خود در زمینه اردوهای جهادی را در اختیار دیگر دانشجویان می‌گذارند.

مسئول بانوان بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: دو غرفه از این نمایشگاه نیز به عرضه کتاب‌هایی در زمینه حجاب و عفاف که در جامعة الزهرا یا مرکز مطالعات زنان حوزه علمیه تألیف شده‌اند، اختصاص داده شده است.

وی افزود: یکی دیگر از غرفه‌های این نمایشگاه به عرضه کتب مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) در زمینه شبهات موجود در رابطه با فاطمیه اختصاص یافته است.

چگینی ابراز داشت: در اختتامیه این دهه با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه کرسی‌های آزاداندیشی، در رابطه با مسئله حجاب، کرسی‌هایی برگزار خواهد شد و دانشجویان با حضور کارشناسان برجسته دینی سئوالات خود و نظرات در زمینه حجاب را مطرح خواهند کرد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های حاشیه‌ای این نمایشگاه دعوت از یکی از بانوان تازه مسلمان از اهالی آذربایجان است تا در زمینه تجربیات خود و دلایل گرایش او به دین اسلام با دانشجویان صحبت کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول