اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به اتفاق مدیران کل صورت گرفت

بازدید استاندار هرمزگان از نمایشگاه "دستاوردهای سفرهای استانی"

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان به اتفاق تعدادی از مدیران کل و معاونان خود از نمایشگاه "دستاوردهای سفرهای استانی" در بندرعباس بازدید کرد.

بازدید استاندار هرمزگان از نمایشگاه "دستاوردهای سفرهای استانی"

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه مذکور به برپایی نمایشگاه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به طور متمرکز در مشهد مقدس و به صورت بخشی در مراکز استان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: جلوه‌های زیبای ارتباط مردم و مسئولان رده بالای دولت که ابتکاری از سوی دولت احمدی‌نژاد است در این نمایشگاه به دید عموم گذاشته شده است

وی با بیان اینکه سفرهای استانی دستاوردهای متعددی برای استان‌ها داشته است، افزود: تفویض بسیاری از اختیارات به دستگاه‌های اجرایی استانی، لزوم توجه به برنامه‌ریزی و نظارت مستمر بر امور و مصوبات متعدد و عادلانه استانی در کشور از جمله محسنات سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: توزیع اعتبارات و امکانات، متناسب با شرایط و مقتضیات هر منطقه از جمله مزیت‌های بازدید میدانی شخص رئیس جمهور و وزرای دولت است که از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده و در جهت رفع آنها و باز کردن گره‌های زندگی مردم تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنند.

عزیزی تاکید کرد: رمز موفقیت انقلاب و نظام اسلامی در یکپارچگی و وحدت است، زیرا در سایه اتحاد، همراهی و همکاری مشترک مردم و مسئولان کشور است که می‌توان اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و در جهت تحقق آرمان‌ها و اهداف بلند ملت گام‌هایی را به جلو برداشت.

وی در ادامه این گزارش اضافه کرد: معرفی دستاوردهای سفرهای استانی نیز در راستای تاکیدات امام(ره) است که می‌فرمایند "کارهایی که می‌کنید به مردم بگویید تا دشمنان نگویند کاری انجام نشده است".

استاندار هرمزگان در پایان اذعان داشت: دشمنان و بدخواهان نیز باید بدانند که دستاوردها و خدمات این دولت به سمع و نظر مردم می‌رسد تا نتوانند به اهداف شوم خود که همان گسستن طناب محکم مهرورزی ملت و دولت است، برسند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول