اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کوهرنگ:

عفاف زن موجب تقویت بنیان خانواده می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ گفت: پوشیده بودن زن در جامعه نه تنها موجب تقویت بنیان خانواده است بلکه سبب حفظ ارزش زن و جلوگیری از ابتذال و تباهی او نیز است.

عفاف زن موجب تقویت بنیان خانواده می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج پسند عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته زن در این شهرستان، اظهار داشت: حجاب به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سنگرها در مقابله با دشمنان و تهدیدات فرهنگی دشمن است.

وی حجاب را زیبنده‌ترین زینت و عفت زنان و دختران جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: حجاب بهترین حافظ و حصاری است که زن را از خطر بیگانه حفظ می‎کند و پوشیده بودن زن در جامعه نه تنها موجب تقویت بنیان خانواده است بلکه سبب حفظ ارزش زن و جلوگیری از ابتذال و تباهی او نیز است.

پسند با بیان اینکه حجاب بهترین حافظ و حصاری است که زن را از خطر بیگانه حفظ می‌کند، گفت: پوشیده بودن زن در جامعه نه تنها موجب تقویت بنیان خانواده است بلکه سبب حفظ ارزش زن و جلوگیری از ابتذال و تباهی او نیز هست.

فرمانده سپاه کوهرنگ خاطرنشان کرد: فلسفه پوشش اسلامی به چند چیز است، بعضی جنبه روانی دارد و بعضی جنبه خانه و خانوادگی و بعضی دیگر جنبه اجتماعی و بعضی مربوط است به بالا بردن احترام زن و جلوگیری از ابتذال او است.

وی با بیان اینکه حجاب در اسلام از یک مسأله کلی‌تر و اساسی‌تر ریشه می‌گیرد، گفت: اسلام می‌خواهد انواع التذاذهای جنسی، چه بصری و لمسی و چه نوع دیگر به محیط خانوادگی و در کادر ازدواج قانونی اختصاص یابد.

پسند تصریح کرد: اسلام هرگز نخواسته مرد از زن بهره کشی اقتصادی کند، بلکه سخت با آن مبارزه کرده است، اسلام با قطعیت تمامی که به هیچ وجه قابل مناقشه نیست، اعلام کرده است که مردم هیچ گونه حق استفاده اقتصادی از زن را ندارند.

در پایان این برنامه از طرف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ کتابی با موضوع مسئله حجاب به شرکت کنندگان در مراسم تقدیم شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول