اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 تا 18 خرداد برگزار می‌شود

اعتکاف اساتید و دانشجویان دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه زنجان گفت: از 15 تا 18 خرداد، اعتکاف اساتید و دانشجویان دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

اعتکاف اساتید و دانشجویان دانشگاه زنجان

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اعتکاف اساتید و دانشجویان دانشگاه زنجان همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به نام‌نویسی در اعتکاف سال جاری می‌توانند مشخصات خود را به سامانه پیام کوتاه 30009900099345 ارسال کنند، تصریح کرد: دانشجویان باید نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود را برای نام‌نویسی در برنامه اعتکاف دانشگاه به این سامانه ارسال کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف سال جاری در دو مسجد در دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: برادران در مسجد کوی اساتید و بانوان در مسجد باقرالعلوم دانشگاه زنجان معتکف می‌شوند.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی در این سه روز خبر داد و افزود: سخنرانی اساتید برجسته دانشگاهی از دیگر برنامه‌های اعتکاف دانشگاه است.

طاهری برگزاری مراسم ختم قرآن و ادعیه با نیات مختلف خبر داد و افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی در شب‌های اعتکاف از دیگر برنامه‌های دانشگاه است.

وی از نام‌نویسی 100 نفر در برنامه اعتکاف دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری این برنامه معنوی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تزکیه نفس از اهداف برگزاری اعتکاف محسوب می‌شود، تصریح کرد: اعتکاف، مخلوط چند عبادت از جمله نماز، روزه، حج، جهاد و امر به معروف است.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان تصریح کرد: مراسم اعتکاف فرصت‌ مطلوبی است تا جوانان از این فرصت بهترین بهره معنوی را به دست آورند.

وی یکی از اهداف اعتکاف را تفکر عنوان کرد و یادآور شد: اعتکاف، فرصت مناسبی برای تفکر است تا انسان از حالت غفلت خارج شده و هوشیارانه به زندگی خود ادامه دهد.

طاهری یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تا اول خرداد جاری نسبت به نام‌نویسی در اعتکاف دانشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول