اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز فارس خبر داد

حضور گسترده پژوهشگران فارس در اجلاس سراسری نماز

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز فارس گفت: امسال پژوهشگران و اندیشمندان این استان حضور گسترده‌ای را در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز دارند.

حضور گسترده پژوهشگران فارس در اجلاس سراسری نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حسین ذوالانوار بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز که در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، دبیرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز با هدف ترویج فرهنگ نورانی نماز و بهره‌مندی از رأی و اندیشه صاحب‌نظران، اندیشمندان، محققان و پ‍ژوهشگران و تجلیل از صاحبان آثار برتر، نسبت به فراخوان مقاله اقدام کرده است.

وی با اشاره به پیام حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به نوزدهمین اجلاس سراسری نماز مبنی بر اهمیت نقش و جایگاه مسجد و حضور روحانی شایسته در جذب نوجوانان و جوانان به این پایگاه اسلامی، گفت: محورها و موضوعات پیشنهادی فراخوان بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز را «نماز و نهضت مسجدسازی»، «امام جماعت شایسته»، «آثار متقابل نماز و اخلاق اسلامی» اعلام و خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این برنامه فرهنگی باید آثار خود را تا پایان تیر ماه به صورت تایپی به نشانی namaz.21th@razi.ac.ir ارسال کنند.

ذوالانوار با اشاره به این که نویسندگان استان فارس در سال‌های گذشته با ارسال آثار فاخر به فراخوان مقاله اجلاس‌های سراسری نماز در سال‌های گذشته مقام‌های برتر را کسب کردند، اظهار امیدواری کرد که امسال نیز پژوهشگران و اندیشمندان این استان حضور گسترده‌ای در این رقابت داشته باشند.

وی در پایان افزود: ستاد اقامه نماز به صاحبان آثار برگزیده، لوح سپاس و هدایایی ارزنده تقدیم و مقالات منتخب را در کتاب "مجموعه مقالات برگزیده بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز" چاپ و منتشر می‌کند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول