اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کاشان:

50 درصد گلزارهای شهدا در کاشان ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان از ساماندهی 50 درصد از گلزارهای شهدای این شهرستان خبر داد.

50 درصد گلزارهای شهدا در کاشان ساماندهی شد

قاسم معقولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان تعداد گلزارهای شهدای این شهرستان را 83 مورد دانست و اظهار داشت: برای تکمیل طرح ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان کاشان 10 میلیارد ریال مورد نیاز است.

به گفته وی در ساماندهی گلزار شهدای دارالسلام کاشان تلفیق معماری سنتی و مدرن پیش‌بینی شده و بر اساس نظر کارشناسان کشور در آینده این گلزار به عنوان نماد گلزارهای شهدا در سراسر کشور معرفی می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان افزود: تاکنون 40 درصد از گلزار شهدای دارالسلام کاشان ساماندهی شده و برای تکمیل طرح ساماندهی آن 5 میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات فرهنگی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر کاشان یادآور شد: طی سال گذشته 54 نفر از ایثارگران به حج تمتع و 385 به حج عمره مشرف شدند و 113 نفر به زیارت عتبات عالیات، 55 نفر از جانبازان بالای 70 درصد و 470 خانواده شهید و جانباز به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گفته وی در راستای خدمات فرهنگی و علمی بنیاد شهید کاشان به خانواده‌های شاهد و ایثارگر کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر این نهاد امسال با رویکرد علمی در 20 رشته از جمله رشته فناوری، آمار و اطلاعات خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.

وی آموزش قرآن، نهج‌البلاغه، زبان انگلیسی، زبان عربی، نقاشی، خط و شعر را از جمله کلاس‌های آموزشی این کانون برای رده سنی جوان و نوجوان برشمرد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول