اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بابلسر:

تمام گلزارهای شهدای بابلسر امسال ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابلسر گفت: در سال جاری، تمام گلزارهای شهدای شهرستان بابلسر ساماندهی می‌شوند.

تمام گلزارهای شهدای بابلسر امسال ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سید نصرالله نصرالله پور ظهر امروز در حاشیه نشست اجرایی نحوه ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی چهار گلزار شهدای سادات محله، بالا احمدکلا، مقری کلا و کلاگر محله بخش رودبست که کار اجرایی آن  از سال 90 اغاز شده بود در شش ماه اول سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در صورت دادن اعتبارات لازم از سوی فرمانداری بابلسر از محل اعتبارات شهرستان، تمام گلزارهای شهدای شهرستان بابلسر ساماندهی می‌شود.

نصرالله‌پور اظهار داشت: بنیاد شهید برای اینکه فعالیت خود را مردمی کند شبکه اجتماعی در قالب شبکه معتمدان معین راه‌اندازی کرده و در هر شهر و روستایی دارای یک عضو بوده که کارهای اجرایی بنیاد شهید و ایثارگران را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: اعضای این شبکه عمدتا از والدین شهدا، فرزندان آنها، جانبازان و آزادگان بوده که به عنوان بازوان اجرایی ما انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابلسر ابراز داشت: این افراد بدون هیچ چشمداشتی این کار را در راستای اجرایی شدن فعالیت‌های مختلف که بنیاد دارد انجام می‌دهند.

وی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری یادمان شهدا، المان مربوط به شهید و شهادت، سامان‌دهی گلزار شهدا، اجرای نمایش نامه کتاب و طرح‌های پژوهشی مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران را از جمله اهم فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول