اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شاهرود:

سوم خرداد نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است و باید به زیبایی هر چه تمام‏تر گرامی داشته شود.

سوم خرداد نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین بذرکار ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد که با حضور شورای مدیران و مسئولان حوزه‏ها و کانون‏های اقشار بسیج در اتاق جلسات سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، بیان کرد: با فتح خرمشهر وضعیت جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد.

وی افزود: دوران برتری ایران اسلامی در دفاع مقدس با سوم خرداد آغاز شد و رزمندگان با الگوی سوم خرداد، دشمن تا بن دندان مسلح را از کشور به عقب رانده و هیمنه آن را در هم شکستند.

بذرکار با اشاره به تلاش برای پررنگ کردن این روز مهم در تاریخ کشورمان گفت: باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا این موفقیت و پیروزی مهم هر ساله بازگو شود و دشمنان زبون بدانند که مقابله با این ملت چنین سرانجام شومی برای آنان خواهد داشت.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر برگزاری باشکوه برنامه‏ها در این روز گفت: حوزه‏ها و کانون‏های بسیج محلات و اقشار با کمک پایگاه‏های مقاومت بسیج باید تلاش کنند تا برنامه‏های مختلفی برای گرامیداشت و شناساندن اهمیت آن به نسل جوانان و نوجوان داشته باشند.

در این جلسه، با بحث‏های انجام شده مقرر شد تا سه برنامه ناحیه‏ای در بزرگداشت این روز اجرا شود و حوزه‏های مقاومت نیز برنامه‏های مختلف خود را اعلام و در برگزاری باشکوه آن تلاش کنند.

سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر در عملیات بیت‏المقدس به عنوان "روز مقاومت و پایداری" نام گرفته است.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول