اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شبستر:

شبستر تبدیل به قطب صنعتی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شبستر گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان شبستر تبدیل به قطب صنعتی می‌شود.

شبستر تبدیل به قطب صنعتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شبستر، جمشید عقلمندمرجانی در دیدار با مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان، شبستر به قطب صنعتی تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرک بزرگ صنعتی بعثت با وسعت 10 هزار و 800 هکتار جزو بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی در این شهرستان ایجاد می‌شود، افزود: این شهرستان دارای هفت شهرک صنعتی بوده که وجود ظرفیت‌های موجود این منطقه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری آماده است.

عقلمند به توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: وجود فعالیت‌های نمونه در بخش کشاورزی موجب الگو شدن برخی طرح‌ها در سطح کشور شده و موافقت ناشی از فرهنگ کار در این شهرستان است که باعث کاهش سه درصدی نرخ بیکاری شده است.

وی همه مشکلات اجتماعی را ناشی از بیکاری عنوان کرد و از مردم خواست در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی مسئولان را یاری کنند.

یونس فاتح مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر برای ایجاد تناسب بین منابع و مصارف در واحدهای تولیدی اولویت‌بندی صورت می‌گیرد و این کار برای پاسخگویی به نیازهای مالی آنان باید صورت گیرد.

وی به حفاظت و صیانت از نیروی ارزشمند کار و کارفرما اشاره کرد و تصریح کرد: بهره‌وری و توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال برای صیانت از نیروی کار بسیار مهم است و موجب پیشگیری از بروز مشکلات فراروی صنعت و تولید که از اهداف راهبردی است، خواهد شد. 

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول