اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

بهره‌گیری از ظرفیت‌های قرآنی در جامعه راهگشاست

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین با تأکید بر ضرورت ظرفیت‌سنجی فعالیت‌های قرآنی، استفاده از این ظرفیت‌ها را در سطح جامعه مهم و راهگشا برشمرد.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های قرآنی در جامعه راهگشاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی قرآن کریم این استان ضمن تبیین اهداف منشور توسعه قرآنی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: باید ظرفیت‌سنجی‌های لازم در خصوص فعالیت‌های قرآنی در سطح استان قزوین صورت گیرد تا به درستی از آن‌ها استفاده شود.

وی تقویت مراکز فرهنگی فعال در حوزه فعالیت‌های قرآنی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: برای تحقق این امر می‌توان از تجارب اساتید حوزه‌های مختلف قرآنی نظیر قرائت، تفسیر و حفظ بهره‌مند شد.

استاندار قزوین انسجام‌بخشی‌، سیاست‌گذاری و حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی را خواستار شد و تصریح کرد: همه موظفیم تلاش کنیم تا فعالیت‌های قرآنی در جامعه خصوصا نسل جوان گسترش یابد.

مشاور استاندار در امور قرآنی و دبیر شورای هماهنگی قرآن کریم استان قزوین نیز در این جلسه گفت: شورای سیاست‌گذاری قرآن کریم در این استان در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان فعالیت می‌کند.

مجید وفاپور افزود: استان قزوین از دیرباز فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه فعالیت‌های قرآنی انجام داده است که می‌توان از این تجارب در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی بهره برد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول