اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان مازندران خبر داد

مازندران دارای بیشترین تشکل‌های قرآنی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران گفت: مازندران، بیشترین حجم تشکل‌های قرآنی مردمی کشور را به خود اختصاص داده است.

مازندران دارای بیشترین تشکل‌های قرآنی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، بهروز کریم‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی موسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه با اشاره به اینکه با اجرای اصل 44 قانون اساسی و تعمیم این اصل به فعالیت‌های فرهنگی، شاهد برنامه‌ریزی‌های گسترده نهادهای مردمی در مسائل قرآنی بوده‌ایم، گفت: اکثر برنامه‌های آموزش و توسعه فعالیت‌های قرآنی در پنج سال گذشته با تاسیس موسسات و خانه‌های قرآنی به مردم واگذار شده است.

نائب رئیس اتحادیه قرآنی کشوری افزود: استان مازندران 160 موسسه قرآنی در مناطق شهری و 265 خانه قرآنی در مناطق روستایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مازندران بیشترین حجم تشکل‌های قرآنی مردمی کشور را به خود اختصاص داده است.

کریم‌نژاد با تقدیر از حمایت‌ها و تلاش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی، دارالقرآن و مسئولان و مردم استان مازندران، گفت: اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران در دو سال گذشته عنوان اتحادیه برتر کشوری را به دست آورده است.

وی از بسط فعالیت‌های قرآنی اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی برای تحقق انتظار مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ و 15 میلیون نفر برای ترجمه و مفاهیم قرآنی خبر داد و گفت: از ظرفیت‌های حضور 22 موسسه و خانه قرآنی شهرستان سوادکوه برای توسعه و گسترش قرآنی استفاده شود.

نائب رئیس اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی کشور خواستار حمایت مادی و معنوی تشکل‌های قرآنی توسط مسئولان شد و عنوان کرد: اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی در جلسات مختلف قرآنی و فرهنگی حضور یابند.

کریم‌نژاد به ظرفیت‌های مختلف ادارات و نهادهای شهرستان‌ها و استان‌ها برای گسترش فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان برای همه‌گیر کردن قرآن در جامعه دینی و توسعه آن در زندگی عمومی تلاش کنند.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول