اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه برق فیروزکوه خبر داد؛

بهره‌‏برداری 60 میلیارد ریال پروژه برق در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه برق شهرستان فیروزکوه از بهره‏برداری 60 میلیارد ریال پروژه برق در فیروزکوه خبر داد.

بهره‌‏برداری 60 میلیارد ریال پروژه برق در فیروزکوه

مجید خانی امروز در حاشیه نمایشگاه "تجلی مهر و عدالت" در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: تشکیلات برق فیروزکوه در دوران دولت‏‌های نهم و دهم با ارتقای معقولی، از "اداره" به "منطقه" تبدیل شد.

وی تصریح کرد: این امر موجب جذب بیش از 40 نفر نیروی کاری متخصص و ورود شرکت‏‌های اجرایی و پیمان‏کاری و همچنین جذب اعتبارات سالانه شد.

رئیس منطقه برق شهرستان فیروزکوه افزود: این نهاد توانسته است به بیش از 20 هزار مشترک فیروزکوهی خدمات‏‌رسانی کند و در این عرصه به راه‏‌اندازی دو دفتر خدماتی توزیع برق در شهر ارجمند و زرین‏دشت بپردازد.

خانی اظهار کرد: منطقه برق فیروزکوه در هشت سال خدمت‏‌رسانی دولت‏‌های نهم و دهم با صرف اعتبارات تخصیص یافته از منابع داخلی، اعتبارات استانی و سفر ریاست جمهوری به شهرستان فیروزکوه بیش از 60 میلیارد ریال پروژه را به بهره‏‌برداری رساند.

* ایجاد 550 کیلومتر شبکه برق در فیروزکوه

رئیس منطقه برق شهرستان فیروزکوه بیان کرد: راه‏‌اندازی آژانس خدمات مشترکان و دارا بودن بیش از 550 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی از دیگر امتیازات منطقه برق شهرستان فیروزکوه است.

وی از راه‏‌اندازی بیش از 700 پست هوایی و زمینی در منطقه‏‌ای با پراکندگی بسیار زیاد خبر داد که هم‏چون نوری در افتخارات صنعت برق ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی می‏‌درخشد. 

خانی نصب انشعاب، رفع خاموشی‏‌های خانگی، رفع خاموشی معابر، احداث شبکه، برداشت طرح، اصلاح انشعاب، پاسخ استعلام‏‌ها، ارائه صورت‌حساب آنی و اصلاح شبکه‏‌های توزیع را از خدمات قابل بحث منطقه برق فیروزکوه عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول