اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد

بازدید 16 هزار نفر از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از بازدید 16 هزار نفر از دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی خبر داد.

بازدید 16 هزار نفر از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی

سعید پورابوالقاسم جمعه شب در حاشیه پایانی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت:  طی پنج روز برپایی این نمایشگاه روزانه به طور میانگین بیش از 3 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس آمار نیز دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی افزون بر چهارصد میلیون ریال فروش کرد.

مسئول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه طی مدت برپایی این نمایشگاه استقبال خوبی از سوی مردم از نمایشگاه به عمل آمد، گفت: استقبال مردم استان از این دوره به نسبت دوره قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با توجه به رویکرد مرکز رسانه‌های دیجیتال مبنی بر فرهنگ‌سازی، استقبال مردم خراسان‌شمالی از این رویداد در دوره بعد بیشتر شود.

مسئول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همچنین از تلاش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی به خاطر تعامل برای برپایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی قدردانی کرد.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌‌شمالی از 25 تا 29 اردیبهشت‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی این استان جریان داشت.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول