اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

خیابان‌های اکبرآباد به طور کامل آسفالت شد

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج از انقلاب آسفالت در این شهر در ماه‌های اسفند و فروردین و اردیبهشت خبر داد و گفت: اکنون خیابانی که در اکبرآباد یاسوج آسفالت نباشد، نداریم.

خیابان‌های اکبرآباد به طور کامل آسفالت شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد نگین‌تاجی عصر امروز در بازدید از مراحل آسفالت خیابان‌های مرکز این شهر در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهر یاسوج نماد گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد است که مردم آن و مهمانان و گردشگران انتظارات زیادی از مسئولان در زمینه امور خدماتی و رفاهی دارند.

این مسئول امور خدمات‌رسانی شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سالانه گردشگران و مهمانان زیادی از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران دیدن می‌کنند که لازم است خدمات‌رسانی به آنها از جمله در بحث زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها در خور شان و منزلت مهمانان باشد.

وی یکی از منابع درآمدی پایدار این شهر را در آینده موضوع گردشگری دانست و گفت: به همین دلیل برای این‌که ذهنیت گردشگر نسبت به این منطقه مساعد باشد یکی از راه‌های آن داشتن معابر و خیابان‌های هموار و بدون چاله و چوله است.

*650 هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های یاسوج در طول سه ماهه اخیر آسفالت شد

نگین‌تاجی به انقلاب آسفالت در سطح این شهر از اسفندماه سال گذشته و همچنین فروردین و اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: کارهای بزرگی در این سه ماهه انجام شد و خوشبختانه امروز دیگر در منطقه اکبرآباد یاسوج خیابان آسفالت نشده به جز برخی بن‌بست‌ها و نقاطی که دستگاه‌ها برای ورود به آنها مشکل داشتند، نداریم.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سه ماهه حدود 650 هزار مترمربع در شهر یاسوج در سطح معابر و خیابان‌ها آسفالت شد که افزون بر 7 هزار تن آسفالت در این مساحت به کار برده شده است.

 وی از آسفالت باند برگشت ارم و باند رفت خیابان قرنی خبر داد و عنوان کرد: ابوذرهای سه و چهار تا ابوذر هفت و مسیرهای منتهی به آبشار یاسوج از ابوذرها نیز در این اقدام انقلابی شهرداری آسفالت شد.

نگین‌تاجی از آسفالت کامل شهرک امام حسین و همچنین خیابان‌های منتهی به جاده دهنو خبر داد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول