اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

50 تن آسفالت به جاده‏های روستایی دماوند اختصاص می‏یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از اختصاص نزدیک به 50 تن آسفالت برای اجرای طرح‏های آسفالت‏ریزی جاده‏های روستایی این شهرستان خبر داد.

50 تن آسفالت به جاده‏های روستایی دماوند اختصاص می‏یابد

اکبر وطن‏دوست امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم در راستای ارائه خدماتی شایسته به مردم ساکن در نواحی روستایی صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم شرایط جوی و مسائل دیگر به مانعی در مسیر اجرای این میزان آسفالت‏ریزی تبدیل نشود تا همه برنامه‏های از پیش تعیین شده اجرایی شود.

وطن‏دوست با اشاره به نام‏گذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: سال 91 به کلام متبرک رهبر معظم انقلاب به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند تصریح کرد: عمق بینش معظم‏له در این پیام هوشمندانه به وضوح قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: ایشان با درکی صحیح و ژرف از مسائل روز کشور، منطقه و جهان نسبت به تعیین شعار سال به‌عنوان خط مشی فکری و حرکتی همه آحاد امت اسلامی مبادرت فرمودند.

وطن‏دوست توسعه راه‏های مواصلاتی را راهی برای پیشبرد شعار سال 91 برشمرد و افزود: توسعه راه‏های مواصلاتی در نقاط مختلف کشور می‏تواند به سهولت در امور صنعتی و اقتصادی بینجامد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ادامه داد: بدین ترتیب چرخ توسعه تجاری و اقتصادی کشور درخصوص تولیدات و سرمایه‏های ایرانی با استفاده از مسیرهای مواصلاتی مناسب در شرایط بهتری به جریان می‏افتد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول