اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان قزوین خواستار شد

الگوگیری معلمان از "شهدای معلم" در عرصه تعلیم و تربیت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان قزوین گفت: معلمان با الگوگیری از شهدای معلم در عرصه تعلیم و تربیت موفق‌ می‌شوند.

الگوگیری معلمان از "شهدای معلم" در عرصه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین جعفر حبیبی امشب در همایش تجلیل از پیشکسوتان معلمان متولدین سال‌های 1322-1323 استان قزوین که در آمفی‌تئاتر شهید رجایی تربیت معلم قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز سکان تعلیم و تربیت جامعه به دست شاگردان و فرزندانی است که در گذشته شاگردان معلمان پیشکسوت امروز بودند و موفقیت و تلاش آنان مدیون زحمات معلمان پیشکسوت است.

حبیبی تجلیل و سپاس از معلمان پیشکسوت را از اهداف برگزاری این همایش عنوان و بیان کرد: معلمان پیشکسوت و بازنشسته استان قزوین همچنان در تعلیم و تربیت جوانان جامعه می‌توانند مؤثر باشند که بر این اساس باید از حضور آنان در غنی‌سازی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استفاده کرد تا آنان در عرصه‌های مختلف جامعه موفق‌تر باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گردهمایی معلمان پیشکسوت استان قزوین در یک مکان مقدور نیست، از این رو از معلمان پیشکسوت متولد 1322-1323 تجلیل شد تا این معلمان بدانند آموزش‌ و پرورش همیشه مدیون زحمات آنان است.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان قزوین افزود: ارادت و علاقه آموزش‌ و پرورش استان قزوین به فرهیختگان پیشکسوت با برگزاری این همایش اعلام شده و همواره این ارادت تداوم می‌یابد.

حبیبی با بیان اینکه معلمان، خواندن و نوشتن را به دانش‌آموزان آموزش داده‌اند، گفت: با تعلیم و تربیت معلمان پیشکسوت امروز فرزندانمان توانستند در عرصه‌های مختلف جامعه از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی موفق باشند تا بتوانند خدمات مفیدتری برای جامعه ارائه دهند.

 

معلمان با الگوگیری از شهدای معلم در عرصه تعلیم و تربیت موفق‌ می‌شوند

وی با اشاره به شهدای معلم استان قزوین که در 8 سال دفاع مقدس نقش بسزایی در دفاع از ارزش‌های اسلامی ایفا کردند، اظهار کرد: یاد، نام و خاطره شهدای معلم استان قزوین میان معلمان این استان همیشه زنده است و معلمان با الگوگیری از آنان می‌توانند در عرصه تعلم و تربیت موفق‌تر باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: جایگاه معلمان در جامعه بسیار والاست و باید آحاد جامعه به این قشر زحمت‌کش احترام بگذارند. 

حبیبی در پایان از حضور فرهیختگان پیشکسوت استان قزوین در این مراسم تشکر کرد و گفت: باید همیشه از زحمات این معلمان در عرصه تعلیم و تربیت فرزندانمان تشکر کرد تا آنان بدانند که موفقیت فرزندان امروز در عرصه‌های جامعه مدیون تلاش، تعلیم و تربیت آنان در گذشته بوده است.

در پایان این مراسم از معلمان پیشکسوت استان قزوین با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول