اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

برنامه‏های سوم خرداد اداره‌کل منابع طبیعی استان سمنان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری برنامه‏های سوم خرداد در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، برنامه‏های سالروز آزادسازی خرمشهر را در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اعلام کرد.

برنامه‏های سوم خرداد اداره‌کل منابع طبیعی استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد عالیشاه پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این‌باره اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر یکی از معجزات الهی و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: همه باید در جهت پاس‏داشت این روز تلاش و دستاوردهای آن را بیش از پیش برای نسل جوان تبیین کنیم.

عالیشاه با بیان اینکه برای گرامیداشت سی‏امین سالروز فتح خرمشهر در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برنامه‏ریزی شده است، افزود: برگزاری پنجمین گردهمایی رزمندگان و ایثارگران با سخنرانی سردار استادحسینی فرمانده سپاه استان سمنان، برپایی ایستگاه صلواتی در پایگاه‏های بسیج سطح شهر و پذیرایی از مردم با شیرینی و شکلات، درج سخنان بنیان‏گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ نامه‏های اداری و انجام تبلیغات محیطی از جمله این برنامه‏ها است.

مسئول برگزاری برنامه‏های سوم خرداد در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، با اشاره به اینکه روز سوم خردادماه مصادف با سالروز ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) است، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدای منتسب به کارکنان اداره‌کل و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‏های گرامیداشت روز مقاومت، ایثار و پیروزی در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و شهرستان‏ها است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول