اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان تأکید کرد

حساسیت روابط‌ عمومی‌ها نسبت به رضایت افکار عمومی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: روابط عمومی‌ها باید نسبت به رضایت افکار عمومی به شدت حساس باشند.

حساسیت روابط‌ عمومی‌ها نسبت به رضایت افکار عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید‌جواد موسوی ظهر امروز در مراسم گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان کرمان ویژه مراسم بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: اگر رابطه خصوصی وجود نداشته باشد، رابطه عمومی نمی‌تواند از یک جایگاه خوب‌ در جامعه برخوردار باشد. 

وی عنوان کرد: یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها این است که باید نسبت به رضایت افکار عمومی به شدت حساس باشند.

موسوی گفت: روابط عمومی‌ها در کنار کارهای فراوانی که دارند، باید روابط بین مسئولان و مدیران دستگاه‌های خود را مدیریت کنند.

این مسئول ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید به سئوالات و ابهاماتی که رسانه‌ها از آن دستگاه دارند، پاسخگو باشند و این انتظار نباید یک طرفه باشد.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: باید اسطوره‌ و شهدای خرمشهر را شناسایی و به مردم معرفی کنیم، زیرا ما مدیون خون این شهیدان هستیم.

محمد‌مهدی ابوالحسنی ادامه داد: مقاومت 34 روزه در خرمشهر در جنگ‌های اخیر در جهان بی‌سابقه بود و در هیچ جنگی چنین مقاومتی صورت نگرفته است.

وی بیان داشت: چهار نفر از شهدای‌ ‌مقاومت 34 روزه در خرمشهر‌ کرمانی‌ بودند.

ابوالحسنی عنوان کرد: در جنگ بین ایران و عراق بحث مرز نبود، بلکه فکر و اندیشه بود و با مقاومت جوانان غیرتمند کشورمان این فکر و اندیشه در حال حاضر به سراسر دنیا صادر شده است.

این مسئول ابراز داشت: در مقاومت خرمشهر‌ بسیاری از مردم عادی با دست خالی مقاومت کردند که حدود 400 نفر در این 34 روز به درجه رفیع شهادت نائل شدند. 

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اذعان داشت: 10 اردیبهشت سال 61 عملیات بیت‌المقدس آغاز شد که در ابتدا کسی امید پیروزی در این عملیات را نداشت که به لطف خدا این اتفاق مبارک رخ داد و ما توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول