اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان یزد:

11 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی یزد نصب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان یزد گفت: به منظور کنترل ترافیک جاده‌ها در سال گذشته 11 دستگاه دوربین‌ نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان نصب شد.

11 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی یزد نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا بشیری ظهر امروز در نشست معاون عمرانی استاندار یزد و مدیران کل حوزه راه و مسکن با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف کنترل رفتار ترافیکی و برآورد میزان تردد، 42 محور از راه‌های استان یزد به دستگاه‌های ترافیک شمار بر خط و تعدادی دوربین لیزری کنترل سرعت نیز مجهز شدند.

وی با اشاره به بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل برون‌شهری افزود: با همکاری تشکل‌های صنفی، قراردادهای بیمه تکمیلی رانندگان منعقد شده و رانندگان و افراد تحت تکفل آنها مشمول این بیمه هستند.

بشیری عنوان کرد: در این بیمه به ازای هر بارنامه 900 تومان باید پرداخت شود که البته این رقم از سوی راننده پرداخت نمی‌شود.

وی بیان داشت: در این بیمه منزل مسکونی و اثاثیه رانندگان نیز تا 3 میلیون تومان زیر پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرد، ضمن اینکه شش عمل جراحی مهم تا سقف 6 میلیون تومان شامل قلب، مغز و اعصاب، کلیه و ... به رانندگان پوشش درمانی می‌دهد.

بشیری یادآور شد: هزینه‌های بستری تا سقف 3 میلیون تومان پرداخت می‌شود و در صورت فوت رانندگان نیز 6 میلیون به بازماندگان آنها پرداخت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: نیازهای جاده‌های استان یزد از نظر سخت‌افزاری و امکانات مورد نیاز تامین می‌شود و مدارس حاشیه‌ راه‌ها ایمن‌سازی می‌شوند، تاکنون 90 مدرسه از 110 مدرسه موجود در حاشیه راه‌ها ایمن‌سازی شده است.

بشیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناوگان فرسوده حمل و نقل استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار و 248 دستگاه با میانگین عمر 17.10 سال در استان یزد موجود است، نوسازی ناوگان حمل و نقل به دو شیوه انجام می‌شود، که در روش اول تا 80 درصد مبلغ خودرو تا سقف 80 میلیون تومان با بازپرداخت هشت ساله به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی هم‌چنین از صدور 17 موافقت اصولی برای مجتمع‌های بین‌راهی خبر داد و افزود: هفت مورد اکنون در حال ساخت است و امیدواریم با ارائه تسهیلات به سازندگان این واحدها، شاهد احداث و تکمیل این واحدها باشیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول