اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا خبر داد

اختصاص اعتبار به هیئت‌های ورزشی فعال در نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا گفت: حمایت از مربیان و هیئت‌های ورزشی قهرمان‌پرور اولویت سال جاری اداره ورزش و جوانان نکا است.

اختصاص اعتبار به هیئت‌های ورزشی فعال در نکا

حسین بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی که برای پرورش ورزشکاران مختلف و قهرمان تلاش کنند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و اعتبارات مناسبی برای افزایش امور ورزشی دریافت می‌کنند.

وی نگهداری از اماکن ورزشی، توسعه ورزش روستایی، مساعدت‌های مالی، بیمه ورزشکاران، حمایت از ورزش بانوان و توسعه ورزش همگانی را از برنامه‌های این اداره در سال جاری اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب باید این برنامه‌ها اولویت‌بندی شود.

بریمانی با تاکید بر ارائه تقویم کاری هیئت‌های ورزشی بیان داشت: تقویم ورزشی از جمله اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد و هیئت‌ها باید برنامه‌ریزی مدون برای این کار داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا با تاکید بر امر آموزش ورزشکاران تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و افزایش توان علمی و عملی مربیان و ورزشکاران نیز از اولویت‌های دیگر است که با استعدادیابی ورزشکاران عملیاتی می‌شود.

این مسئول با اشاره به وجود بیش از 25 هیئت ورزشی بانوان در نکا خاطر نشان کرد: توجه به آموزش نخستین گام در توسعه ورزش بانوان است.

بریمانی ضعف دانش مربیان ورزشی را غیر قابل قبول دانست و تاکید کرد: هیئت‌های ورزشی باید در دانش‌افزایی و به‌روزرسانی علمی مربیان تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول