اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

عملیات اجرایی ندامتگاه اهر آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌شرقی از آغاز عملیات اجرایی ندامتگاه جدید اهر در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.

عملیات اجرایی ندامتگاه اهر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد میثم‌نژاد ظهر امروز در جمع خیران و مسئولان قضایی و امنیتی و انتظامی شهرستان اهر گفت: برای ساخت زندان جدید این شهرستان 13 میلیارد ریال از اعتبارات سال 90 اختصاص یافته و از اعتبارات سال جدید نیز رقم قابل توجهی به‌علت نیاز شهرستان به این امر اختصاص می‌یابد.

وی، گفت: متأسفانه زندان فعلی اهر با تحت پوشش قرار دادن حوزه‌های قضایی شهرهای اهر، کلیبر، ورزقان و خداآفرین پاسخگوی تعداد زندانیان منطقه ارسباران نبوده و با کمبود فضای مناسب برای مددجویان مواجه است.

میثم‌نژاد گفت: اهتمام جدی مسئولان استان و شهرستان تسریع در آغاز عملیات اجرایی و اتمام این پروژه است که امیدواریم با اتمام این پروژه مددجویان ندامتگاه اهر از فضای مناسب برای اجرای فعالیت‌های مختلف در داخل ندامتگاه برخوردار شوند.

وی افزود: با بازدیدی که از زندان اهر داشتیم، تعداد زندانیان متناسب با امکانات و فضای موجود نیست که امیدواریم با تسریع در این پروژه و انتقال از مرکز شهر به خارج شهرستان، مکانی مناسب برای این امر تأمین شود.

وی افزود: همچنان‌که در سطح شهرستان توسعه امور زیربنایی در زمینه‌های مختلف و توسعه شهری ضروری است، ایجاد زندان مناسب با رعایت استانداردهای لازم ضروری است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول