اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

معرفی گروه‌های برتر المپیاد علمی مهارتی دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: گروه‌های برتر المپیاد عملی مهارتی دانش‌آموزان دوره راهنمایی کردستان معرفی شدند.

معرفی گروه‌های برتر المپیاد علمی مهارتی دانش‌آموزان

خسرو ساکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مرحله استانی نخستین دوره المپیاد عملی ـ مهارتی دانش‌آموزان دوره راهنمایی کردستان با حضور 96 نفر از دانش‌آموزان در گروه‌های آموزشی متوسطه ناحیه 2 سنندج برگزار شد.

وی برگزاری این مسابقات را با هدف پرورش روحیه علمی دانش‌آموزان، تشویق دانش‌آموزان به انجام فعالیت عملی در کنار مطالعه و فعالیت‌های ذهنی برای آماده‌سازی آنان در راستای شرکت در فعالیت‌های سازنده، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به انجام آزمایش و کسب تجربه عملی و کاربرد وسایل و رسانه‌های آموزشی و تمرین مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در گروه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برتر شهرستان‌ها و مناطق استان در دروس علوم‌تجربی و حرفه‌و‌فن به‌صورت‌ عملی و مهارتی با هم رقابت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: بر این اساس در پایان این رقابت و در درس علوم تجربی دانش‌آموزان، سعیده پرویزی‌فرد، سنا جواهری و آتنا صادقی از کامیاران به عنوان گروه اول، مهسا خالدی، نگین براری و هدیه دادور از مریوان گروه دوم و ناهید طوفانی، سیما مرادپور و مهدیه محمدی از سقز نیز عنوان گروه سوم را به دست آوردند.

ساکی یادآور شد: همچنین در درس حرفه‌و‌فن نیز ادهم ناصری، پوریا صالحی و امیرعباس امرایی از ناحیه یک سنندج به‌عنوان گروه اول انتخاب شدند.

وی به معرفی دانش‌آموزان برگزیده گروه دوم و سوم در درس حرفه‌وفن پرداخت و اضافه کرد: اسرا امانی، ژینو نمازی و آذین وزیری از ناحیه 2 سنندج گروه دوم و رضوان حسینی، شهره وهابی و ژینو راستبین از مریوان نیز صاحب رتبه سوم شدند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول