اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

40 درصد قبوض برق در مازندران غیرحضوری پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: سال گذشته 36 درصد قبوض چاپ شده در مازندران به صورت غیرحضوری پرداخت شد که این آمار در دو ماهه نخست سال جاری به 40 درصد رسید.

40 درصد قبوض برق در مازندران غیرحضوری پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران بعد از ظهر امروز در مراسم روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف با بیان اینکه فضای جامعه برای الکترونیکی شدن امور فعالیت‌های اقتصادی و تجاری آماده شده است اظهار داشت: مشترکان حامل‌های انرژی بخش مهمی از جامعه هدف در الکترونیکی ‌شدن امور هستند که از این طریق می‌توانند مبالغ مصرف انرژی را پرداخت کنند.

منوچهره جعفری یادآور شد: سال گذشته 36 درصد قبوض چاپ شده در مازندران به صورت غیرحضوری پرداخت شد که این آمار در دو ماهه نخست سال جاری به 40 درصد رسید.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق رقابتی را برای پرداخت‌کننده‌های قبوض برق مصرفی قائل شده است تا رویکرد الکترونیکی شدن را در بین مردم جامعه ایجاد کند بیان داشت: امسال 40 میلیون تومان برای تهیه جوایز به مشترکانی که پرداخت قبوض را الکترونیکی انجام می‌دهند در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: 130 هزار مشترک برق خانگی و تجاری در سطح استان مازندران پرداخت قبوض را الکترونیکی داشته و از بین این تعداد به قید قرعه جوایزی از قبیل کولر خورشیدی، سکه بهار آزادی، لپ‌تاپ، نیم سکه بهار آزادی و تخفیف 100، 50 و 30 هزار تومانی برای آنان در نظر گرفته شد.

این مسئول به بهره‌وری همه جامعه از انرژی پاک اشاره کرد و گفت: سوخت باید در اختیار همه قرار گیرد و در این باره تلاش داریم تا بتوانیم بخش انرژی بادی و خورشیدی را در کشور افزایش دهیم که در این راستا در مازندران نیز گام‌های مؤثری برداشته شد.

جعفری از استفاده انرژی خورشیدی در برخی از مناطق صعب العبور مازندران خبر داد و اظهار داشت: استفاده کلان از انرژی‌های بادی و خورشیدی در برنامه کلان شرکت توزیع برق مازندران قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه دولت وزارت نیرو را مکلف کرد تا راندمان مصرفی را به 45 درصد برساند تصریح کرد: برای اجرای این طرح، سیستم‌های قدیمی و ساز و کارهای سنتی باید حذف شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه سالانه 50 هزار مشترک برق به شرکت توزیع برق مازندران اضافه می‌شود اظهار داشت: با کنترل مصارف برق تاکنون 130 هزار مشترک برق به صورت غیرحضوری قبوض برق خود را پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول