اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد:

روند اقامه نماز در ادارات کهگیلویه و بویراحمد سیر صعودی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه برگزاری نماز جماعت در ادارات گفت: اقامه نماز در ادارات کهگیلویه و بویراحمد روند مطلوبی دارد.

روند اقامه نماز در ادارات کهگیلویه و بویراحمد سیر صعودی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید الیاس چراغ‌زاده عصر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: برنامه نماز جماعت نمودی از وحدت و یکپارچگی امت اسلام است.

وی در این زمینه افزود: برترین عبادت در نزد پروردگار عالم بعد از توحید موضوع نماز بوده که تمام اعمال انسان وابسته به این فریضه مهم است و ارتباط بین پروردگار با عالم خلائق از این طریق است.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ترویج نماز امری تأثیرگزار در توسعه برکات جامعه و جلوگیری از زشتی‌ها و منکرات است.

وی خطاب به مسئولان عنوان کرد: مسئولان باید نماز را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و بدانند اگر در راه اقامه نماز هزینه‌ای شود، یک سرمایه‌گذاری برای آنها محسوب خواهد شد.

چراغ‌زاده در زمینه استقبال خوب مسئولان استانی از نماز یادآور شد: خوشبختانه استقبال مسئولان استان از اقامه نماز جماعت در ادارات و اجرای برنامه‌هایی در این راستا از جمله آموزش کارکنان و خانواده‌های آنان بسیار مطلوب بوده و این نشان از اعتقاد بالای مدیران استان به فرامین دینی و به خصوص فریضه نماز دارد.

وی در خصوص استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از نمازهای جماعت افزود: با وجود اینکه تعداد مساجد استان کم است اما استقبال خوبی از نمازهای جماعات در استان ما صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه بیان کرد: طی آمار دستگاه‌های فرهنگی کشور، کهگیلویه و بویراحمد بیشترین مشارکت کشوری در زمینه گردهمایی‌های نماز جماعت را دارد.

وی خاطرنشان کرد: نماز یک اصل از اصول ایمانی و انسانی است و باید در ترویج این فریضه همگان مشارکت داشته و برکات آن را وارد زندگی خود کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول