اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

اختصاص یک میلیارد ریال برای طرح‌های تحقیقاتی نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک میلیارد ریال برای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی در استان پیش‌بینی شده است.

اختصاص یک میلیارد ریال برای طرح‌های تحقیقاتی نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در نشست شورای پژوهشی فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی با راهکارهای علمی و عملیاتی در حوزه مأموریت‌های نیروی انتظامی مورد حمایت این فرماندهی قرار می‌گیرد گفت: به‌ منظور حمایت مالی از چنین طرح‌هایی در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در سال جاری 7 طرح تحقیقاتی و پژوهشی مورد حمایت مالی این فرماندهی قرار می‌گیرد که پنج مورد آن در حوزه طرح‌های تحقیقاتی غیر صنعتی جدید، یک طرح در حوزه پدافند غیر عامل و یک طرح نیز در مورد اصلاح فرآیندهای جاری سازمان خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، تألیف، ترجمه، مشارکت در همایش‌های علمی، تشکیل اتاق فکر، سخنرانی و میزگرد علمی، نشست‌های علمی و تخصصی، چاپ و انتشار کتب علمی بخشی از فعالیت‌های پژوهشی و علمی این فرماندهی در سال جاری خواهد بود.

بر اساس این گزارش در نخستین نشست شورای پژوهشی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در سال جاری حمایت از یک طرح تحقیقاتی، دو پایان‌نامه کارشناسی ارشد و ترجمه دو کتاب به تصویب رسید.

بر پایه این گزارش، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد با موضوع عوامل مؤثر بر افزایش سرقت خودرو و ارائه راهکارهای پیشگیری و وضعی و پایان‌نامه مدل‌سازی و شبیه‌سازی ترافیک شهری با استفاده از شبکه‌های پتری رنگین مورد حمایت قرار گرفتند.

* ارتقاء سطح سلامت جامعه با رویکردهای علمی، فرهنگی و اجتماعی

صبح امروز همچنین به منظور اجرای بهینه مأموریت‌های محوله و استفاده از توانمندی بالقوه و بالفعل سایر سازمان‌ها و ضرورت بررسی مسائل اجتماعی و فرهنگی سطح استان نشست تخصصی با حضور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر و مدیرکل بهزیستی استان در محل دفتر مدیر کل بهزیستی برگزار شد.

در این نشست که مدیر روابط عمومی، مسئولان واحدهای امور اجتماعی و مشارکت مردمی بهزیستی و رئیس مرکز مشاوره، مدیر مشارکت عمومی و مسئول دبیرخانه هفته ناجا استان بوشهر نیز حضور داشتند، غلامرضا خضری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای همکاری دو جانبه بیان و تصریح کرد: با توجه به همسو بودن مأموریت معاونت اجتماعی ناجا با مأموریت‌های بهزیستی ضرورت برنامه‌ریزی به منظور جلوگیری از موازی‌کاری باید در رأس برنامه باشد و با شناخت صحیح از آسیب‌ها و معضلات می‌توانند میزان موفقیت راهکارها را افزایش دهند.

در ادامه حیدر عزیزنژاد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و انتظامی که حاصل آن امنیت مطلوب در جامعه است افزود: با عنایت به آسیب‌ها و معضلات جدید که تهدیدکننده سلامت روحی و روانی افراد جامعه است، پیشگیری و آموزش با مشارکت تمام سازمان‌ها می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول