اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت برق شهرستان بوشهر:

تامین برق متقاضیان 2.5 میلیون تومان هزینه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر برق شهرستان بوشهر گفت: تامین برق برای متقاضیان جدید برق در بوشهر 2.5 میلیون تومان هزینه دارد.

تامین برق متقاضیان 2.5 میلیون تومان هزینه دارد

 اسدالله دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در سال 85 حدود 130 انشعاب غیر مجاز در شهرداری بوشهر داشتیم که این تعداد به 40 انشعاب غیر مجاز کاهش یافته است.

وی افزود: این 40 نقطه در برخی فضاهای سبز، میادین، چراغ‌های چشمک‌زن و ... وجود دارد که در تلاش هستیم این تعداد هم کاهش یابد.

مدیر برق شهرستان بوشهر اضافه کرد: به دلیل انشعاب‌های غیر مجاز در شهر تلفات ما افزایش یافته به همین دلیل نسبت به انشعابات غیر مجاز حساسیت داریم.

دهقانی گفت: هر چه وضعیت پرداخت بهای برق در بوشهر تسریع شود ما نیز در اهداف خود در برق‌رسانی جلو می‌افتیم.

وی اضافه کرد: تامین برق برای متقاضیان جدید برق در بوشهر 2.5 میلیون تومان هزینه دارد اما میانگین کشوری این رقم 700 هزار تومان است.

مدیر برق شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: به طور متوسط از هزینه 2.5 میلیون تومانی تامین برق شهری و روستایی 200 هزار تومان آن به شرکت توزیع نیروی برق می‌رسد.

دهقانی اظهار داشت: در زمینه برق‌رسانی به متقاضیان همیشه حدود 12 نفر در نوبت دریافت خدمات برق هستند ضمن اینکه متقاضیان تجمیعی نیز معمولا یکسال در نوبت قرار دارند.

وی گفت: نظارت نکردن شهرداری بر ساخت و سازهای غیرقانونی موجب استفاده مردم از برق غیرمجاز و در نتیجه ایجاد فشار بر روی شبکه شهری می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه وجود انشعابات غیرمجاز موجب می‌شود تا سایر مشترکان نتوانند از خدمات دولت به نحو مطلوب بهره ببرند ابراز داشت: استفاده غیرمجاز از برق موجب ایجاد بار اضافی، فشار به شبکه و در نتیجه قطعی برق شده که نارضایتی شهروندان را در پی دارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول