اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

جشنواره بزرگ خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مسئولان و خیرین استانی و کشوری، چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

جشنواره بزرگ خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز چهاردهمین جشنواره بزرگ خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان قرارگاه خاتم‌الانبیاء و خیرین مدرسه‌ساز در سالن اجتماعات شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد.

در این جشنواره ابتدا کمایی‌مقدم به عنوان اولین خیر مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خیرین زیباترین وصف زندگی خود را در  کارهای خیریه می‌دانند و هیچ موضوعی برای یک خیر مدرسه‌ساز  بهتر از ساخت مدرسه نیست.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و پیشرفت نظام آموزشی شاهد اوج کمال و موفقیت جوانان کشور  به ویژه جوانان توانمند کهگیلویه و بویراحمدی باشیم.

در ادامه این جشنواره مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز در این استان عنوان کرد: همان‌گونه که در قرآن کریم نیز ذکر شده، انسان باید اموال خود را در راه خیر صرف کند که این مهم موجب خیر و برکت در زندگی انسان خواهد شد.

اکبر نیکزاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور خیرین مدرسه‌ساز در جامعه را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: کارهای خیر بر اساس اعتقادات انسان صورت می‌گیرد و انسان‌هایی که کار خیر انجام می‌دهند بر پاداش آنان از سوی خداوند افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشتر مواقع قرار است که اتفاق یا آزمایشی برای انسان اتفاق بیفتد که با انجام دادن یک کار خیر این حادثه را از خود دور خواهیم کرد و نشان از این دارد که تمام کارهای خیر در دنیا و آخرت اجر و پاداشی معین دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش نیز در این جشنواره ابراز داشت: وقتی در جمع خیرین هستیم احساس کوچکی می‌کنیم و خیر بودن افتخاری است که نصیب هر کس نخواهد شد.

علی باقری‌زاده یادآور شد: قرآن کریم نیز خلقت انسان را در راه عمران و آبادانی دانسته و این نشان از اهمیت موضوع در نزد پروردگار متعال دارد.

در پایان این جشنواره از خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و میزان کمک‌های این خیرین در سال جاری اعلام شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول