اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلفان خبر داد

راه‌اندازی 11 کارگروه برای برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره)

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان از راه‌اندازی 11 کارگروه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد

راه‌اندازی 11 کارگروه برای برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مهدی پازوکی، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، در دلفان، گفت: امام راحل توانستند، دین را به عنوان ابزار بسیار کارآمد در مسایل سیاسی و به عنوان اصلی اساسی در اداره جامعه به کار گیرند.

وی از امام به عنوان آورنده و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حق مضاعفی به گردن ملت ایران و دیگر آزادی‌خواهان جهان دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان با اشاره به شخصیت برجسته امام خمینی(ره) معرفی شخصیت والای ایشان را به نسل جوان در جامعه امری بسیار ضروری دانست و گفت: امام(ره) اسلام را به عنوان مکتبی که چارچوب و زیربنا دارد و از قابلیت ایجاد تحول در جامعه برخوردار است، معرفی کرد.

در ادامه این جلسه،‌ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بر لزوم برگزاری مراسم در شأن و منزلت ایشان تاکید کرد و گفت: تعدادی از علاقه‌مندان نیز در چند کاروان به مرقد مطهر آن بزرگوار اعزام می‌شوند.

غلامرضا سیف، افزود: برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب و نمایش وفاداری ملت بزرگ ایران نسبت به نظام اسلامی است.

وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دو پدیده‌ای بودند، که منحصر به یک زمان، مکان و قشر خاص نبودند بلکه امام(ره) یک پدیده تاریخی بود، که تاریخ را متحول کرد.

در این جلسه برپایی آیین‌های شب شعر، عزاداری، مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، غبارروبی گلزار شهدا و اعزام کاروان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از مهم‌ترین تصمیم‌هایی بود که گرفته شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول