اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 5 سال

کمیسیون فرهنگی شورای شهر شوشتر فعال شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از آغاز فعالیت کمیسیون فرهنگی این شورا پس از گذشت 5 سال از عمر شورای سوم خبر داد.

کمیسیون فرهنگی شورای شهر شوشتر فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورا برای نخستین بار پس از گذشت پنج سال از عمر سومین دوره شورای اسلامی شهر فعال شد.

وی افزود: در دوره جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر، رئیس شورای اسلامی تأکید بسیار زیادی بر فعالیت کمیسیون‌های تخصصی شورا دارد و به این دلیل تقسیم اعضا در کمیسیون‌ها بر‌اساس سلایق و تخصص انجام شده و فعالیت کمیسیون‌ها نیز از هفته گذشته آغاز شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی شورا نخستین کمیسیونی است که فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطر ‌نشان کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر با عضویت نظر حسین‌زاده، حمید سالم‌پور و حسن دهدار آغاز به کار کرده است و در نخستین جلسه نظر حسین‌زاده به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

دهدار با اشاره به اینکه فعالیت کمیسیون‌ها باید بیشتر شود، افزود: فعالیت کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر باعث تخصصی‌تر شدن مصوبات شورای اسلامی می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا تعداد جلسات و دستور کارهای منظم کمیسیون‌ها افزایش یابد و همه کمیسیون‌ها در زمان‌های مقرر تشکیل جلسه دهند.

این مقام مسئول خاطر‌ نشان کرد: همه فعالیت‌های فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر و شهرداری باید در کمیسیون‌ فرهنگی مصوب شده و در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گیرد تا پس از اخذ مصوبه برای اجرا ابلاغ شود.

دهدار با تاکید بر اینکه باید در یک سال باقی‌مانده از عمر شورای سوم برای خدمت‌رسانی به مردم فرصت را غنیمت شمرد، افزود: باید تلاش کنیم تا در یک سال باقی‌مانده از فرصت‌ها استفاده بیشتری کرد و از مشاوران خبره در کار بهره برد.

این مقام مسئول ادامه داد: رسیدگی به مشکلات مردم و رفع موانع حضور بخش خصوصی در خدمات‌رسانی در سطح شهر شوشتر از جمله اموری است که باید در دستور کار شورای اسلامی شهر شوشتر باشد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول