اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد خورموج:

دانشگاه آزاد یکی از برکات ماندگار در نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از برکات ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‎شود.

دانشگاه آزاد یکی از برکات ماندگار در نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علیرضا چمکوری ظهر امروز در آیین گرامیداشت سی‌امین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی نشأت گرفته از افکار بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: خدمات ارزنده‎ای که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پژوهش و تقویت بنیه علمی کشور داشته است را باید ارج گذاشت.

چمکوری تاکید کرد: همچنین در تبیین این خدمات به عموم مردم خصوصا جامعه دانشگاهی باید تلاش شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان الگویی از خواستن و توانستن در جامعه است.

چمکوری اضافه کرد: فعالیت‎های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی در ابعاد مختلف بویژه از بعد فرهنگی و تاثیر آن بر توسعه فرهنگ عمومی و علمی کشور مشهود است. وی بیان کرد: امیدواریم با حضور مدیریت جدید در این دانشگاه این روند با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول یادآور شد: باید به گونه‎ای فعالیت کنیم که ارتقاء کیفیت در تمام ابعاد علمی و فرهنگی دانشگاه به عنوان شاخص مهم در اولویت قرار گیرد.

چمکوری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان باید به شکلی عمل کند که همواره به عنوان الگویی بی‎بدیل در کشور مطرح باشد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ضمن توجه به مباحث فرهنگی برنامه‎ریزی مدونی در راستای گسترش علم داشته و در این راستا گام‎های خوبی نیز برداشته است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول