اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

نظارت بر تاکسیرانی شوشتر افزایش یابد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار افزایش نظارت بر تاکسیرانی شد.

نظارت بر تاکسیرانی شوشتر افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در شهر شوشتر در شرایط کنونی 700 دستگاه تاکسی وجود دارد اما نظارت دقیقی بر این تاکسی‌ها اعمال نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از دو سال است بسیاری از تاکسی‌داران شوشتری حتی کارت شهری خود را تمدید نکرده‌اند که لازم است با اهرم‌های قانونی اجرای مقررات را در این بخش نهادینه کرد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید تاکسی‌هایی که در سطح شهر تردد می‌کنند دارای کارت شهری باشند، تأکید کرد: با اعمال جریمه سنگین برای تاکسی‌داران مخالفم اما باید این مشکل به صورت اصولی بررسی شود و برای این مشکل نیز مهلتی اعلام شده و پس از آن، جریمه برای تاکسی‌داران متخلف اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر ‌نشان کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر باید بر فعالیت‌های فرهنگی در زمان باقیمانده از سومین دوره شورای اسلامی شهر نظارت کند و در این بخش متمرکز شود.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه قسمتی از اعتبارات شورای اسلامی شهر باید به امور فرهنگی اختصاص یابد، افزود: باید تلاش کنیم تا بخشی از اعتبارات شورای اسلامی شهر به امور فرهنگی اختصاص یابد و فعالیت‌های در نظر گرفته شده باید در کمیسیون فرهنگی شورا بررسی شده و در صحن علنی شورای اسلامی شهر به تصویب برسد.

در این جلسه مصوب شد که شورای اسلامی شهر شوشتر 10 میلیون ریال به فعالیت‌های مسجد المهدی مقام حسین شوشتر کمک نقدی اختصاص دهد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول