اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر پوردستان در رزمایش بیت‌المقدس:

سلاح‌های جدید نظامی ساخت ایران در رزمایش بیت‌المقدس امتحان شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سلاح‌های جدید نظامی که توسط جهاد خودکفایی و صنایع دفاع طراحی و ساخته شده بود، در رزمایش بیت‌المقدس امتحان شد.

سلاح‌های جدید نظامی ساخت ایران در رزمایش بیت‌المقدس امتحان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمدرضا پوردستان عصر امروز در رزمایش بیت‌المقدس با مثبت ارزیابی کردن این رزمایش اظهار داشت: در این رزمایش یگان‌های اجرا کننده تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزمی فراگرفته شده را به خوبی به اجرا در آوردند.

وی با تاکید بر اینکه رزمایش بیت‌المقدس به استکبار جهانی بار دیگر فهماند که سربازان و فرماندهان ولایت‌مدار ایران به شایستگی با استفاده از توان خود در راستای دفاع از دین و میهن استفاده می‌کنند، تصریح کرد: این رزمایش برای کشورهای منطقه پیغام‌آور صلح و دوستی بود و این نوید را به کشورهای تحت سلطه می‌دهد که هر کس بخواهد می‌تواند از یوغ قدرت‌های بیگانه خارج شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در رزمایش بیت‌المقدس تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید دفاعی به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش نسبت به سال‌های گذشته طراحی‌هایی متناسب با تهدیدات داشت، اضافه کرد: سلاح‌های جدیدی که توسط جهاد خودکفایی و صنایع دفاع طراحی و ساخته شده بود، در اختیار نیروها قرار گرفت و امتحان شد.

پوردستان با اشاره به اینکه این رزمایش بهره کافی برای نیروهای هدایت کننده، بازدید کننده و اجرا کننده را داشت، یادآور شد: با وجود حاکم بودن شرایط نامساعد و وزش باد شدید، خلبان‌ها پرواز و پشتیبانی لازم را در این رزمایش داشتند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول