اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسداشت امام نقی(ع) صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی، شعر و دست‌نوشته در پاسداشت مقام امام نقی(ع) خبر داد.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی در قیروکارزین

غلامحسین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: عده‌ای ضد دین در داخل و خارج از کشور اقدام به ایجاد جوی برای توهین به ائمه اطهار(ع) و به‌ویژه امام هادی(ع) کرده‌اند، چراکه یکی از علل غربت حضرت امام هادی(ع) عدم فعالیت و تولید محتوا توسط شیعیان در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: دشمن نیز از این خلاء استفاده کرده و غربت و مظلومیت امام هادی(ع) دوچندان شده است.

مرادی با اشاره به برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی، شعر و دست‌نوشته در پاسداشت مقام امام هادی(ع) توسط دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین اضافه کرد: بخش ویژه این مسابقه "یک جمله نذر امام علی‌النقی(ع)" است که هر یک از این شرکت‌کنندگان جمله‌ای را نذر این امام معصوم کرده و آن را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین با ذکر نکاتی مهم برای وبلاگ‌نویسی بیان داشت: کلمات امام هادی و امام نقی که در محتوای متن وبلاگ یا وب سایتتان قرار دارد را bold کنید و در کد آن دقت کرده تا به جای قرارگیری در تگ b در تگ strong قرار بگیرد و به‌حتم در متاتگ‌های کد قالب وبلاگ یا وب سایتتان از کلمه امام نقی استفاده کنید.

وی با بیان اینکه هنگامی که می‌خواهید تکست یا عکسی را لینک کنید به‌حتم در تگ a مقدار title آن را برابر امام نقی قرار دهید، ادامه داد: به کار بردن واژه امام نقی به جای امام هادی در تمام محتواهای مرتبط با حضرت امام هادی (امام نقی) علیه‌السلام به جای به کار بردن لقب نقی در این طرح از لقب هادی استفاده کنید.

مرادی ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه، ذکر منبع برای هر مطلب، به کارگیری شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی، به روزرسانی مستمر و منظم را برخی از مهم‌ترین معیارهای داوری دانست و ابراز داشت: معرفی لینک‌های مرتبط با موضوع وبلاگ، استفاده از المان‌های گرافیکی و تصاویر مناسب برای هر مطلب، ارائه نظرات بازدیدکننده از وبلاگ و استفاده از قالب مناسب برخی دیگر از این معیارها برای داوری مسابقه است.

این مقام مسئول اضافه کرد: طبقه‌بندی و موضوع‌بندی مناسب مطالب، میزان بازدیدکنندگان، وضعیت وبلاگ در موتورهای جستجو، نوآوری و خلاقیت در بخش‌های مختلف، انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب آن و معرفی وبلاگ به صورت مختصر و مفید از دیگر معیارهای مهمی است که برای داوری به آن توجه می‌شود.

وی در پایان افزود: آخرین مهلت تحویل آثار روز ششم خرداد ماه جاری است.

انتهای پیام/ب30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول