اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

اعضای اجرایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی منصوب شدند

خبرگزاری فارس: اعضای اجرایی و علمی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی در احکام جداگانه‌ای منصوب شدند.

اعضای اجرایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، محمد مطهری‌فر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی و دبیر نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی استان طی احکامی جداگانه حجت‌الاسلام کاظم لطفیان را به سمت مسئول کمیته داوری و ارزیابی جشنواره و حجت‌الاسلام هادی شهاب را به سمت دبیر کمیته علمی جشنواره منصوب کرد.

همچنین سعید کسرایی‌نیا دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی را به عنوان مدیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ نویسی دینی و حجت کفاشی را به سمت مسئول کمیته تبلیغات و مستندسازی و عادل اربابی را به سمت مسئول ستاد خبری منصوب کرد.

همچنین راضیه اکبری به سمت مسئول دبیرخانه جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، سیده متین ذوالفقاری به سمت مسئول آموزش، ناهید ابراهیمی به سمت مسئول امور شهرستان‌ها و فاطمه عباسی‌مقدم به سمت مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی این جشنواره منصوب شدند.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره وبلاگ نویسی و تولیدات دیجیتال دینی در این احکام خطاب به افراد منصوب شده آورده امیدوارم با عنایت به اهداف و وظایف تعریف شده و با توجه به حساسیت‌های موجود نهایت سعی و تلاش خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره و پاسخگویی به نیازهای جامعه به کار گیرید و با برنامه‌ریزی و دقت عمل تجربه ارزنده دیگری را برای خود و همکارانتان رقم بزنید.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول