اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

در تولید برق مشکل نداریم/ مصرف انرژی باید مدیریت شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در تولید برق مشکلی وجود ندارد اما در انتقال و توزیع بخشی از پروژه‎هایی که در برخی شهرستان‎ها هنوز به بهره‎برداری نرسیده‌اند، مصرف انرژی باید مدیریت شود.

در تولید برق مشکل نداریم/ مصرف انرژی باید مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: با بهینه‎سازی مصرف برق مشکلی در تامین آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده برای رفاه حال مردم تعرفه‎ها به نحو مطلوبی در مناطق گرمسیری اصلاح شد که متاسفانه در این مناطق رشد مصرف انرژی برق را شاهد بوده‎ایم.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: گر چه تعرفه‌ها کاهش پیدا کرده اما باید مصرف انرژی برق کنترل شود لذا اگر این بهینه‌سازی به خوبی انجام نگیرد در ارائه برق مستمر به مردم دچار مشکل خواهیم شد.

دادبود با تاکید بر اینکه فرمانداران نسبت به موضوع مصرف بهینه برق توجه بیشتری داشته باشند افزود: ستاد مدیریت مصرف در شرکت برق استان گلستان شکل گرفته و این مسئله به طور جدی پیگیری می‎شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‎های اجرایی نیز موظف هستند تا در مصرف برق صرفه‎جویی کنند خاطر نشان کرد: توقع بیشتری از دستگاه‎ها در این زمینه می‌رود چرا که هنوز بیشترین مصرف برق از سوی دستگاه‎های اجرایی است و با وجود اینکه به نقطه خوبی رسیده‌ایم اما کافی نیست.

معاون عمرانی استاندار گلستان یادآور شد: ما در 9 و 10 ماه از سال در تامین برق مشکلی نداریم اما در ایام تابستان این توقع وجود دارد که بیشترین همکاری از سوی ادارات صورت پذیرد.

دادبود گفت: دستگاه‎ها باید از همه ظرفیت‎ها برای صرفه‎جویی در مصرف برق استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برای اینکه در ایام تابستان مشکلی در بخش صنعت در ارائه برق نداشته باشیم لازم است تا از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شرکت برق گلستان، جلسات مستمری شکل بگیرد تا مشکلی در این راستا وجود نداشته باشد.

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: با توجه به گرمای هوا، احساس می‎شود تابستان امسال خصوصا در ماه‎های تیر و مرداد مصرف برق بیشتر شود بنابراین باید مدیریت بهینه مصرف را از اولویت‎های خود قرار دهیم.

دادبود در پایان اذعان کرد: باید تمام تلاش‎مان این باشد تا جائی که می‌توانیم خدمات مناسبی در زمینه استفاده از برق به مردم در فصل تابستان داشته باشیم تا کمترین مشکل قطعی برق در استان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول